Torsdag !

Blev ingen skola idag. Hade aj aj i halsen och ingen lust. Så ringde och sjukanmälde mig sen somnade jag igen. Kommit fram till varför jag nog är så deppig och hängig. Tror jag håller på att bli sjuk igen :o Förkylningen vill inte riktigt gå ur kroppen på mig :o :/ och imorse hade jag ju ont i halsen :o men nu har jag inte ont i halsen ? Skadat !

Iaf. Dagen har jag spenderat med att inte göra något vettigt direkt :s , Har mest pratat med issa på msn. Lyssnat på musik och funderat..  Sitter just nu och funderar på hur tuusan de ska bli imon. Har ju planerat att lite folk ska komma och så ska vi dricka och ha roligt. Dock så har ju jag och Johan plockat bort soffan och soffbordet ? Smart Sara. hahahah, Så får väl antingen skruva ihop bordet igen  och så får vi sitta på golvet eller något? eller så får jag se om vi kan vara hos Stina eller något :) Löser väl sig .

Är dessutom fruktansvärt nervös och rädd ? inför tisdag :( Då jag ska operera bort min leverfläck som jag har över läppen :(   Tänkte lägga in en fin bild på mig där man ser den ! men NEJ när jag väl tänker lägga upp bilder så funkar det såklart inte på bajsblogg.se -.- *Suck
Nej nu blev jag arg på denna sidan så nu ska jag typ epilera benen, städa lite och dricka te ofc ! :)

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0