Torsdag natt.

Jag blir tokig ! Dör lite halvt av att jag saknar Johan så mycket ♥ :( Detta är verkligen plågosamt ! Uss. jag vet ju iaf vem som kommer drukna av kärlek när han kommer hem.



Fast nu har lilla Robin skrämt upp mig lite om att va sambo :o .. kommer ju hoppa på Johan och bah: " lova att aldrig göra så och så och så! " hahaha,

Sitter just nu och funderar lite på morgondagen. Ska inte åka in till stan  *skönt* men blir kanske en vända in till Tingsryd och köpa hårfärg. Får se om jag orkar (A) och om jag är uppe innan 12. :) och om Stinet har lust att följa med :) .. Ska försöka iaf. Ska typ betala räkningarna de första jag gör när jag har vaknat xD . och sätta in så mycket som möjligt på sparkontot ! och om jag är uppe ännu tidigare ska jag nog försöka träna innan jag äter frukost :) . Får se om jag orkar bara :D , haha .. Kvällen kommer bli bra iaf. Om allt går som planerat såklart. Sofie och Tegis ska ju komma :) och så ska vi dricka med dom och ha massa mys. Lär bli en del spel. Får se vart det slutar helt enkelt :) . dock så måste Sofie åka typ vid 10- halv 11 eftersom hon ska jobba dagen efter -.- *illa* jag som hade hoppats på att hon skulle sova här som gamla goda tider :D:D hahah,

Slänger in en halvsöt fyllebild på mig :)



men nej nu blir de sängen snart !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0