Piiiiinsamt ! :/

Va ju ett tag sen nu (som vanligt) . :) hah ;D 

Inte hänt för mkt. Bara att Johan nu har flyttat hit på prov :D .. Annars inte så mkt ? skolan har ju dragit igång. Gillas INTE ! Sjukt jobbigt och jag har en del ämnen att plugga upp nu denna terminen. Snart är det ju praktik med *suck* Försvinner mina underbara veckor. :(:( *snyft* Går just nu bara 3 dagar i veckan ju (helt underbart) ..

Fast jag hatar när folk skriver om skolan i sina bloggar (A) Så gör jag de själv ? bra va ! hahah ;D  men ja..  Igår va de väääääärsta illa :( .
Skulle handla på ica. Så funkade inte mitt kort. För deras maskiner krabbade :/ ,. Sjukt pinsamt ! Så fick jag ta de på krita ? eller vad man brukar kalla det. Så ska betala det idag, men har typ tvingat mamma att hon ska göra de. För jag vill inte. jätte pinsamt ju ! så kollar alla och bah: omg, hon är värsta fattig kan inte ens betala när hon handlar. HAHA jag överdriver säkert (A) ., men ja ! uss ;(

Nej nu tjatar mamma som en jävla kråka om att det är mat ! Fast jag inte ens är hungrig. Åt ju frukost vid tre ;) ..hahah , Vaknade jätte sent, men inte så lustigt. Vi va ju hos Patrik och Emmie hela kvällen/ natten :) käkade tacos, bakade och spelade monopol ! ytterst trevligt 8')  slutade väl spela vid halv fyra ?

Nej nu ska jag gå ner och koka mer te och försöka få upp Johan. Klockan är ju typ halv sju på kvällen :s ... men han dygnade igår för att han skulle vända rätt på dygnet, men de slutade ju inte så bra med vår sena natt. hahah ;D 


Tjiingelliing ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0