Måndag !

Förra inlägget skulle jag ha lagt in inatt = igårnatt .. hahah bara de att jag hade råkat skriva de på min gamla blogg märkte jag xD Skadat, yeas yeas !

Meeeen iaf. Idag mina damer och herrar har jag varit dålig och inte orkat gå upp ur sängen. Tog mig två timmar att gå upp och stanna uppe ? Sen åkte jag iväg till stan. seeegt ! kunde självklart inte sova på bussen så satt bara och dog typ 00 .. väl i stan så fixade jag lite med busskort och så till mamma sen satt jag på stationen och läste metro i en halvtimme xD och tjuvlyssnade på två söta tanters samtal :) *hehe* Pallrade mig sen till tandläkaren sen direkt till skolan. Kom ju bara typ halva dagen försent *himlar med ögonen* , men orkar inte bry mig ! jag åkte dit iaf. Va ändå vääärsta chill ! sista timmen hade vi lite storköksteori ! Ska aldrig mer äta fiskpinnar :) Gillar inte malda maskar :) så uee * 

Efter skolan mötte jag upp Sofie eller snarare hämtade Sofie mig xD , sen traskade vi till stan. Gick och kollade lite sen köpte Sofie bebiskläder 8') så guuuuullliiiiga kläder :o . Läängtar med tills det kommer en liten söt bebis till världen som jag kan skämma bort. Bara typ en månad kvar nu 8') Jag ska ju faktiskt bli faaaster. *igen* .. Fast jag hoppas på en flicka den här gången ! trött på alla pojkar.. Inget illa menat (A) älskar mina små pojkar. hah, men har vatt omringad av bara pojkar sen jag va liten, inte så lustigt jag alltid vatt så pojkig ! fast va värre förr :)  sen nu har jag bara syskonbarn som är pojkar ? *suck* aja. vill ha en liten tjej att skämma bort med massa tjejgrejer 8')

Hmm,, vad mer ?  JO ! fick mina nya kläder idag  *tummen upp* Johan fick en tröja med som jag beställt till mig ? eller han kanske ? hahaha, iaf :) den va awsome! Dock är jag lite förbannad på h&m .. Det jag hade sett fram emot mest = jeanslegginsen . Ska tydligen inte komma förenns i mars ? vafan liksom !

Juste, värsta gulligt nu ikväll. Jag och Johan skulle tanka eftersom vi ska till tingsryd imon :) . Så snackade jag med Nisse när vi stog i hallen och bah: " aww synd du inte kan hänga med " .. Så sa mamma att de kan han väl ? Så jag beslutade mig för att testa få in han i golfen ! och det gick as bra :) fast än det bara är två dörrar och Sötnosen är stor som fan :) *hehehe* men han satt i baksätet och chillade ! dock fick han flipp på macken och gnällde som fan när Johan skulle ut ur bilen xD sen hoppade han runt som en galning och följde Johan med blicken ! as gulligt :) .. Sen tog vi några varv i Ryd och jag lekte guide eller något . Skadat ! yepyep .

Nej. Nu ska jag fortsätta att sura över att min kamera ligger hos Stinet och är cp ! måste ta en titt på den. den slutade ju bara att funka sist . as skumt ! .. Hade iaf velat fota Johan nyss ! han såg as söt ut :) hahha,

Fast nu blire sängen. Ska laga lunch åt mamma imon och sen ska vi ju till tingsryd imorgon. Ska vara hos doktorn klockan ett . O_<   är rädd :(:(:(:(

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0