hihih, hemlis 8')

NU pojkar och flickor ska jag avslöja en hemlis :) ...

Jag Tant Sara Nilsson ska bli sambo :D , hahah va vuxet de låter 00 .. därför jag skrev tant (A) :D haha, men ja iaf. Imorgon sker det :) ... Blev lite snabbt beslutat nu här på slutet. Vi har snackat om det här sen i sommras, men nu sist vi va så bestämde vi att Johan skulle flytta hit nu inom januari. Hem till mig då alltså. För vi har ju inte riktigt råd att bo själva direkt. :) men vi sa vi fick se lite när detta skulle se.. Så iaf nyss bestämde vi att jag ska ta tåget till Skåne imon sen ska vi köra upp hit till Småland antingen på kvällen eller dagen efter ? får se lite. Är ju som sagt ledig på tisdag. Så ska vi "provbo" ihop xD haha va cp de låter, men som sagt vi vet ju inte om vi klarar av det än :) . Kan man ju inte veta innan man prövat på. Så vi ska köra upp med de viktigaste grejerna. Sen får Johans pappa komma med resten när vi prövat på det ett tag :)  om det går bra då som sagt. :)

ehm ja, det var väl vad jag hade att säga just nu? Har inte velat avslöja något tidigare för har ju inte vetat hur det skulle bli riktigt.. Bara de närmaste snubbarna som har fått veta :) .. men aa..  Klockan är iaf ett på natten just nu och jag börjar i skolan imon *suck* ... Får se hur det går :o ..

Pusss så länge iaaaaaf ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0