Fundering..

Jag satt och funderade på en sak..  Vänner.. Vilka som egentligen är ens riktiga vänner. För lite mer än ett år sen så hade jag "kompisgäng".. Ibland funderar man lite på vad som hände med dom ? men innerst inne vet jag. Det var mitt eget fel att det tog "slut". Det var jag som försökte skjuta dom så långt ifrån mig som det gick för att inte bli sårad, men det var istä så jag blev sårad ? Det blev en massa bråk för att jag alrig hade tid med de här personerna, men det var jag som inte tog mig tiden. Ville inte träffa dom, men egentligen så ville jag ju. men ja. hmm..

Någon dag får man väl kanske se till att träffa dom ? en del av dom iaf..

Ett fullständigt onödigt inlägg :) men ville bara skriva av mig lite.

Hejsvejs ! ♥

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det låter mysigt :)

2010-01-10 @ 19:34:15
URL: http://plank1.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0