04:28

Hmmm.. jag ska då dygna (Y)
gissa vem som kommer va helt mördad i huvudet och se zombie ut om några timmar :) . Jo SARA ! :) wohohoo, hahah :D Tycker mest synd om Johan eftersom jag inte kommer va där förenns senare på dagen.. typ eftermiddagen och då kommer jag va som värst ! haha :)

men iaf, dagen kommer bli ganska bra. Vad det ser ut som just nu iaf :) planerat att först ska jag till skolan.. första rasten ska jag köpa ett litet lager med energidricka till mig och Stina.. båda dygnar ju xD :) sen så ska jag skolka halva dagen 8') så vid kvart över elva så ska jag möta Stina så ska vi på gina sen ska vi åka till samarkand och köpa skor och käka mcdonalds 8') och ska typ till h&m med :) .. efter vi har shooooppat lite så ska jag åka till skåne :) till Johan.. sen vet jag inte mer :o ..

hahah :D men nej nu ska jag disskutera vidare med stina sen fixa mig till skolan :)

PUSSS ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0