Tisdag

Booooooooooring.....

Jag är ju hemma från praktiken och det suger. sjukt uttråkad. och johan har åkt till skåne idag = ännu segare. gah.
Har liksom suttit i typ en och en halvtimme och läst om pulverdieter ! ooohhh. jag funderar på att testa. Dock så blir det cp dyrt i längden. så vet inte. Jag måste ju börja spara pengar nu inför allt som händer i maj/juni.. skolresa, pubrundan, student osv osv osv... *suck. ibland vill jag va riiik 00 ... haha ;D

Jaja, just nu sitter jag iaf och väntar på att klockan ska bli halv fem så jag kan gå ner och lämna Nisse till mamma. åhhh roligt va ;) ..  Annars händer ingenting direkt i mitt såååå roliga liv. Ja, jag är deppig -.-

Äsch. ska glo på film nu istä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0