Livet leker ..

Livet leker men det känns som jag saknar något :o inte en aning om vad faktiskt, men det ordnar nog sig på den fronten med.

Iaf, sitter här framför datorn denna trååååkiga sega söndagen med smak av godis i hela munnen. Johan spelar ps3 och emellanåt vrålar han åt tv´n ? hahah ,,

Ja,  hur har helgen varit kan man ju undra lite smått ? Helt okej för mig faktiskt. Fredags bio och igår blev det hemma mys. Skulle egetnligen åkt till tingsryd en sväng, men blev inte av. Så istället bestämde jag mig för att baka xD Gott blev det. Dock fick jag i mig två små bitar. Sen mådde jag illa. Lustigt då ? Snickerskaka innehåller typ bara socker :o fyfan. Men gott är det ! :) , Sen blev det att vi körde till ica och skulle köpa massa godis. Dock hade vi en diskution om vem som skulle betala och vad vi skulle ha ? xD lönt . Slutade iaf med att vi bestämde att vi skulle handla var för sig eftersom vi inte kom överenns. hahaha , väl i affären så kom vi bättre överenns. Vi bestämde oss för att dela på en Fanta som jag skulle köpa. Sen va Johan söt när han plockade lösgodis och frågade om jag ville ha något :) och så tog han massa av det jag ville ha (A) ;D MUMS !  iaf. Kvällen slutade med att jag somnade i soffan illamående av allt godis. hahah , det var måååånga år sen som jag åt godis tills jag mådde så illa xD hahah ;D

Jag har nästan blivit en liten barnunge igen :) , Varje kväll när jag ska sova. Så kommer Johan in och pussar på mig och säger godnatt. Ni vet som det var när man va liten ? Fast att det var ens föräldrar då.. Det enda som saknas i sängen är Trasan :)  För er som inte vet. Mitt Gosedjur som jag inte kunde sova utan förenns något år tillbaka ;) HAHAH *pinsamt* Men jag har ju Johan i sängen istället :) Så klarar mig bra. HAH ;D

Nej nu måste jag hoppa i duschen och sen försöka komma i säng tidigt ikväll. Praktik imon igen.

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0