Heeeeeej allihoooopa !

Va ju längesen sedan (A) , haha men har inte haft någon riktig blogglust. eller jo, det har jag. men när jag varit sugen så har jag inte haft tid ! :)  hahaha ;D

Iaf. Kan ju köra en liten update sen jag skrev senast  :)

I lördags ( exakt en vecka sen ) så kom Johan och hans föräldrar upp med maaaaasssor med möbler och grejer :) . Väldigt trevligt ! dock så va jag så överdrivet nervös innan dom kom. hahah ;D men allt gick bra. Vi bärde in alla grejer sen käkade vi lite middag sen åkte hans föräldrar hem. :P Sen spenderade jag och johan resten av dagen med att möblera och ha oss ! sen åkte vi och fikade hos Patrik och Emmie ! *myyys*

Slänger in lite bilder på hur vår "minilägenhet" blev :)  Börjar med tvrummet ! Klaga INTE på de rosa tapeterna. Jag fick någon dille på rosa för ett tag sen och klaga INTE heller på att det är lite stökigt ! :)










Och nu till SOVRUMMET ! lite mörka bilder för som ni ser på ena bilden så låg johan och sov när jag fotade xD haha . Dock är inte allt helt klart här inne , taklampan ska upp i taket istä för att ligga på golvet ;) och så ska de upp en liten hylla med ljus och sånt smått och gott ! :)











Tyckte iaf att det här blev kanoooon bra !

Nu till lite annan information.  Jag har börjat med min praktik nu. Det går skit bra :) och jag stor trivs. Har varit helt slut efter praktiken hahaha , somnat tidigt varje kväll. as bra !:)  Det enda negativa är cykel turen till och från jobbet i snön. Jag är typ helt död när jag väl är framme. Tänk er själva lite luft i hjulen (glömt att pumpa däcken varje dag) och sen all jävla snö plus att det är ändå en bit. USCH ! jag har skött mig super. Kommit i tid varje dag osv ;) va nu bara i fredags som jag stannade hemma. Pga. plågsam smärta i mitt ena öra. Så ringde och berättade detta och sen åkte jag till vårdcentralen. Där fick jag diagnosen öroninflamation. Så fick en superdos av penicillin (Y) .

Sen igår va jag och sötaste Johan på bio i bromölla. Hade aldrig varit där innan, men alla säger det är bra där. Lyxigt osv..  Min bedömning blev ändå bra :) Filmen var helt okej . The wolfman ! och bion va i en gammaldags stil. Kul att dom har bevarat det. Jag satt och tänkte på lilla jönssonligan och cornflakes kupen hela tiden xD hahah för foajen och det påminde om bion i jönssonligan xD gammaldags sådär xD hahah men det var jätte mysigt där. och själva salongen va kanon. bra med plats, satt som en gud och kanon ljud osv ! :)


Blev ett väldigt långt inlägg idag (A) hahah , men ja

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0