3 februari

Sitter just nu här med Tiger i knät. Han sitter och kloar mig och håller på -.- kanske borde klippa kattjäklens klor. *usch* Iaf. Blev att stanna hemma från skolan idag. Inte varit där på en vecka nu och ärligt så går det inte riktigt att förklara varför. Har bara inte gått att gå dit ? äsch skitsamma. Ska dit imorgon iaf. Det måste jag eftersom det är sista dagen innan praktiken och måste ju hämta alla mina kläder, ge Jonas lite uppgifter och självklart säga hejdå till alla :) . Blir ju inte skola igen förenns vecka 16  = 17 april :o ? SHIIIIT ! det är ju några måander ja. 3 månader för tusan :s ..

Måste självklart nämna att Stinet fick sitt körkort idag :D:D:D woopidoo . Har inte fattat det riktigt än. hahah , men hon ska iaf hämta mig sen när hon kommer hem från Tingsryd. Så ska vi på raggarunda 8') Sen i helgen blir det kanske ronneby en sväng ? det är iaf vad jag funderat lite på. Har inte berättat det för Stina än :D , hahaha ..

Men sitter iaf här och dricker vatten ur ett sugrör och väntar på att hon ska höra av sig. Juste, lovade att berätta här i bloggen om min operation. Resan började med att pappa va jätte arg och satt och skällde på mig. För att jag inte åkt till Tingsryd så vi nog skulle komma försent för att han va tvungen att hämta mig i Ryd först.. Så jag satt knäpp tyst hela resan. Och jag HANN i tid ! det var precis på minuten. Tror den slog halv när jag kom in klampande på kronobergskliniken. Var skit svårt att hitta ingången och när jag väl kom in blev jag lite rädd :o såg helt gammaldags och läskigt ut där inne.. Hittade iaf väntrummet och satte mig ner. Satt och skakade av rädsla -.- , Sen kom en tant och hämtade mig. Traskade in i ett rum så babblade hon lite. Sen in i nästa. Så kollade läkaren på leverfläcken, sen in i nästa rum. Allt gick så snabbt så va skit förvirrad. Satte mig ner där inne så kom tanten in och sa var jag kunde lägga min jacka och hur jag skulle ligga. Låg as skönt. värsta kudden och grejer :D . Låg där och väntade jätte nervös och bara :| .... Sen kom läkaren in och dom tjattrade. Sen fick jag sprutan och sköterskan (tanten) va jätte söt och berättade massa innan och pratade med mig. Sen när jag fick bedövningsprutan så höll hon i mig och pratade lugnt. Sa att jag skulle andas och vara lugn typ.. Sköterskan va jätte söt hela tiden pratade och skojade. Sen när allt va klart och jag satte mig upp. Det första jag såg va min leverfläck flyta runt i en liten burk . Jag satt helt chockad och äcklad :| .. Kände mig helt förstörd. Hade värsta fläskläppen och allt :(  Sköterskan tog den lilla burken och fnissade lite och bah: " där va den ju" jag: "ehehe :| "
USCH !

Hela vägen hem satt jag och tänkte på att om jag skulle bli läkare eller något. Så skulel jag lätt bli sköterska. Det är dom som är dom snälla alltid. Eller så skulel jag bli en snäll och omtänksam läkare. För såna har jag aldrig träffat på när jag har gjort mina små ingrepp. :/ aja. Nu dagen efter har jag iaf tagit av den stora kompressen och bytt "tejpbitar" vet inte va dom heter, men påminner om tejp.  :)

Slänger in två bilder !

Precis efter ingreppet. Dock ser inte min fläskläpp så stor ut som den va och kolla blåmärket på läppen efter sprutan :o



Idag efter att jag tagit bort kompressen och bytt "tejp" Inte alls så svullet. Dock världens sämsta bild. Kameran suger -.-



Men nu skrev iaf STIIIIINA ! . så nu jävlar.  HEJSVEJS  ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0