woups (A) Saknat mig ? :D

Ojoj , nu var det lite för lång inaktivitet igen, 00 .. Blir till att ta nya tag :) ,
Skolan går bra bra bra :) jag har faktiskt skött den hittills och det är jag väldigt stolt över :) , Förövrigt funkar allt fint :) . Jag har börjat träna lite. Får se hur länge det håller bara (Y), jag brukar alltid va så pepp sen efter någon dag tröttnar jag xD :)  men det är bara till att ta nya tag som sagt. Nu för tiden så försöker jag vara så positiv som möjligt och det lär ni märka av här på bloggen och även IRL , kanske bdb med ? xD :) , får se ..

Hmm, annars inget ? .. Beställde lite kläder till mig idag och även en tröja och två par kalsonger till Johan :) .. Suverääänt.
Johan fyller ju år nu på lördag, men jag ska inte fira hans dag med honom, för den ska han fira med sina killkompisar. Dom ska köra lite laserdome eller var det paintboll ? hmm.. Vilket fall som. så ska dom göra något av det sedan dricka på kvällen och bara ha det "grabbigt" xD :D Så vi får fira helgen efter :), Bara vi !  ♥ :) wihuu ^^ saknar honom så sjuuuukt mkt nu. 00 ..

Mina planer för helgen är dock lite dimmiga än.. Fredrik sa idag att festen blir på Teleborg istä för stugan för det är så kallt där.. Mer vet jag inte ? är väldigt sugen på att dra dit, och det verkar som dom vanliga är bjudna. Han sa dom vanliga idag iaf när jag frågade vilka och han nämnde även att en viss person inte ska/får komma :) , Förövrigt så ska jag även försöka få in ett besök hos Nikki i karlshamn under helgen med 00 ...

Men uss nej, cyklade nyss lite mer än en mil på träningscyklen *stolt* så nu ska jag slänga mig i duschen en snabbis, koka en kopp te och kolla på Hanna Montana the movie :) , sen blir det sängen ..



Take care / s

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du är så duktig så :)

2009-09-03 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0