Tisdag - korv ätar natt !

Som sagt jobbat idag. Va ganska slappt, men ändå.. Jag va så seg typ 00. Fast det gick bra ändå :) , sen efter jobbet gick jag och mamma på en lång promenad och så gick vi inom Frisören och beställde varsin tid. Så jag är lycklig ! för jag fick en redan kvart över tolv imon  (onsdag) :D:D , ÄNTLIGEN ! detta  har jag väntat på. Det jobbiga är bara att jag inte vet riktigt hur jag ska klippa mig  :( men det löser nog sig. Kanske snagga ? :D hade varit sköönt ! . men fyfan.

Sitter just nu och har ångest över att jag börjar min vegetariska månad på måndag :(:(:(:( , jag kommer dö. alla som känner mig väl vet att jag älsakr kött :(:(:( så nu ska jagf frossa kött i en vecvka. själkvlart så gick jag nyss ner ocjh stekte två korvar 8) *mums* klockan är ju bara tjugo i ett på natten ;)  , men alla är duuma. säger jag inte kommer klara det.. Gah. inte för jag heller tror det, men man måste ju va positiv 00 .. *suck*

Nej nu ska jag äta upp min korv sen sova :)

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0