Söndag..

Den här helgen blev galen. I fredags så kom Ampe och Viktor hit. Så vi körde runt lite. Skrämde ihjäl Nikkis lillasyster och hennes kompisar xD för vi körde förbi dom och bah: "ÅHH DE VA JU JASSSE !  BACKA !" , så vi stannar. kollar bak och dom stannar med och kollar på bilen. Så börjar Ampe backa.. Då börjar ungarna springa som fan xD HAHAHAH  Sen käkade vi lite pizza, eller jag och Stina åt:) Sen kärde Viktor och Ampe.. Så kom två andra män 00 .. Så körde vi till Växjö typ. och bara körde runt runt runt runt .. Lame xD hahah, men ja. Vi hade ju något att göra iaf. Sen blev den ena mannen typ kär i mig eller något 00 . HAHAH !  

Lördag: Jag, Nikki och Stina bestämde oss för att dra på någon fest i Osby.. men i sista minuten så ångrade vi oss och hängde med Emil på street race i Alvesta istä.. Va ganska lame. Inte riktigt min grej. Sen var det as kallt med xD ... men efter street racet så drog vi hem till Emil och drack vidare..Sen stack vi flickor hem till Stinet och lagade mat  och drack vidare 8') och busringde till Emma xD HAHAHHAHA , Sen var det ju så jävla kallt ute. Så när jag och Nikki skulle hem vid fyra - fem.. Så bestämde vi oss för att om vi hittade en cykel skulle vi sno den xD HAHAHA.. och ja. Jag är ju så dum i huvudet att jag går och kollar två cyklar utanför ett lägenhets hus där det var snubbar i köket och cyklarna va typ utanför det fönstret. men dom va låsta. Så vi gick vidare.. Nästa hus..... Står det en cykel på typ tomten. Och det lägenhetshuset är ett såkallat ungdomshus. eller okej ungdom och ungdom. Det är unga festar människor som bor där.. eller dom är tjugo något i hela huset.. hahah men ja, jag springer in där och kollar en cykel. Medans Nikki bah: "Sara för fan. Dom är ju där i fönstret." HAHA cyklen va upplåst. Så jag tog den.. Och springer mot Nikki och bah: "hoippa upp då" xD så cyklar vi iväg xD sktjusar hem Nikki sen cykalr jag hemåt. Så fick jag den brilijanta idén att slänga cyklen på en annan gata än min egen.. När jag cyklar på där så koimmer jag på att där bor ju Sheriffen i Ryd ;) .... Så jag tar cyklen och ställer den på hans "gånguppfart" .. Lutar den mot en buske där oich springer som fanxD , genar över två tomter så va jag hjemma ;) Hade jag gått den vanliga vägen hade jhag fått gå runt hela kvarteret och det tar typ tio minuter :)

Ehm ja. gick hem och däckade.

Söndag:
Vaknade tidigt som vanöligt efter jag druckit.. Mamma sa mina ögon är helt rödsprängda. Lustigt då. Så lite sömn jag har fått xD , hahah :D men ja, nu ska jag platta håret sen ska vi iväg med min Mormis. Typ och hämta pengar hos min morbror sen till min gudmor och hennes man :) *wohoo* Inte träffat dom på as länge 00 Så det blir kul.

och people. Håll tummarna för att min syrra inte har något bokat på Lördag. För har hon inte det. Så ska jag äntligen gå handledar kursen med henne och pappa så jag kan börja övningsköra :) Så håll tummarna som sagt.


Take care / s    ♥ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0