Måndag 7 September :o ,

Måndag idag. Dryyyyygt !  *snart helg , hehehhe  not. *  -.-  

EHm ja, Helgen var bra bra bra ! Hade faktiskt roooooligt i fredags. Hann till skolfotot, sen efter skolan kilade jag hem till syrran satt och väntade på att hon skulle sluta.. Sen drog jag på Feeeeest. Mycket skojsigt ! , tycker jag allt.  Slutade med att jag, Jät, Alex och Peter cyklade ( jag och jät blev skjtusade(A) ) in till stadeeen och drog till krogen.. Tog en drink, sen bar det vidare till mc donalds, sen lämna av Alex och Peter ... Sen började jag vandringen till Teleborg. LAAAAME !  .. eller ja. jät följde mig en bit.. :) , men ja.. Va framme vid fyra typ -.- och då svarade inte min kära syster xD hahaha så jag blev lite ledsen för jag trodde jag skulle få sova på bänken jag satt på xD så ja, ringde hem och grät som en galning. Så ringde mamma till min systers hemtelefon ( jag hade inte det nummret i mobilen ) och då vaknade hon.*puuh* så slapp sova på bänken xD HAHAH xD

Hmm ja, Lördagen blev det dricka lite, prata som tusan och flumma sönder hemma hos Stinet med Stinet själv och Nikki.  MYS !  :)  Hittade lite tantkläder 8') Såhär vacker och tjock ( som en söt tant ska va ) Såg jag ut :




Ja, sen i Söndags så va jag jätte duktig, Städade och hade mig, Bytte även lite gardiner, pyntade upp mina rum lite, PLUS att jag bytte plats på min rullgardin och min persienn precis som en riktig händig man *stolt* . Detta gjorde jag då eftersom jag hade min persienn i sovrummet, men den gjorde så det var så ljust i rummet ändå och jag hade min rullgardin som det blir mörkt av i tvrummet  ;) så ja. Detta har jag då sagt länge att jag ska göra. Minst hela sommaren, men nu äntligen fick jag tummarna ur rumpan och gjorde det xD . Så Johan borde vara stolt över mig nu :) ! eftersom han har klagat som tusan på att jag pratat om det men aldrig fixat det :) ..


Men nej, nu blir det sängen för min del. Super trött efter en lång köksdag -.-' 

Puss och Kraaaaaaaaaaaaaaam ^^  / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0