Kvälls öppet !

Idag så hade vi ju kvälls öppet i restaurangen :) , så hade jag kvällen med halva klassen typ  :) . trevlans. Fst jag mådde jätte dåligt ett tag :/ , sen gick inte allt riktigt som jag ville .. *uss* men ja, det blev bra tillslut :) ... Så just nu sitter jag i min syrras soffa. Eftersom jag inte dierkt kunde ta mig hem till Ryd nu ikväll. Men blir ganska skönt att få sova lite längre. nu när jag sovit länge hela veckan förutom i Måndags. eller ja, jag har sovit till tio senast varje dag :) , Så inte jätte länge..

Men ah. haha idag när jag satt i Tingsryd och väntade på bussen så kom fylle Bertil xD hahah ni flesta vet nog vem han är ? xD svin kul . Så han satte sig vid mig och pratade och pratade. om att han va en fylle gubbe osv xD

Men nej, nu blir det sängen !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0