Korthårig :(

Klippte mig idag.. och det blev..... KORT ! :( ,  men fick bort allt det slitna och min frisyr är ändå helt okej. Tycker jag själv då :) och jag har bara fått positiva kommentarer. Förutom av Johan (Y) xD han gillar mitt långa hår och han blev helt : vaaaaah e de kort 00 .. visa .  Sen när jag skickade bild så fick jag : Så sjukt det ser ut.  Bilden va lite konstig. Ser bättre ut irl än på bild faktiskt. Jag förklarade det för honom och frågade hur han menade med sjukt, men det visste han inte. Tror han yrade lite i nattmössan. För han skulle sova :) , Så han va antagligen vääääldigt trött. Fast jag kom på en sak nu. Sa ju att jag bara fått positiva kommentarer. Hur många hade sagt : " Fan va fult". Om dom hade tyckt det ? :o , :( :( Så nu litar jag inte alls på dom positiva kommentarena :/  SLänger in en bild nedan*

Äsch, Nu ska jag hoppa i säng.. Ska ju upp klockan tio imon med ;) för att inte sova bort hela dagen. Sen ska jag åka till Tingsryd vid ett. Kanske träffa Ph och Krille, sen går bussen vidare till stan vid två först. Så hoppas dom kan ses. :)  Sen väl i stan, lämna in datorn IGEN.. Sen gå in i köket och jobba -.- *suck* , Slutar inte förenns tio (Y) , Så blir att sova på teleborg imon. 








Ser ni så frustrerad och ledsen jag är 00 .. *buhuu*


Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0