Hoppsan :)

Jag verkar inte vara så bra på det här med bloggandet :o , men jag försöker iaf och det dyker ju ändå upp ett blogginlägg emellanåt :D . Hmm, senaste  ? Nisse älsklingen har äntligen kommit hem hit igen :) ,och ja.  Sen vet jag inte ? xD
jag är svin trött, efter att fått fyra timmars sömn inatt sen upp vid halv sex för att traska till skolan. Iväg till skolan och sen tandläkaren  :( , Sen skolan igen.. *suck*  Traskade in på House of pain med. För sofie och madde fick ryck, men jag och sofie gick ut därifrån ganska snabbt igen. Blev helt "äcklade" av att han var så otrevlig där. Inte mot oss, men han va ingen trevlig prick inte. Så aldrig mer in där :) haha ,

Annars inget ? Sitter och funderar på om jag ska gå upp vid nio eller tio imon :) , Ska hinna ta en promenix med Nisse, äta frukost, beställa tid för klippning, duscha och fixa mig lite. sen gå ner till Sjölunden och jobba några timmar. Fast det är inte förenns vid halv ett :) , Så det är ju soft ändå. Sen onsdag ska jag kanske till Sofie :) , Torsdag = Skola vid tre tiden till tio :| hahah :D okej det blir nog inte tio, men jag har kvälls passet och vi stänger vid nio.. Så jag kan ju drömma om att komma hem. Så blir att åka till syster och sova, sen Konditori på fredag. Men inga planer för helgen inte. Vill hitta på något kul ! Något förslag ?

Åhh,  jag och Sofie satt och pratade massa om balen och grejer 00 .. *Längtar* och vi har en reserv plan. Om vi inte lyckas tvinga våra pojkvänner så ska vi gå ihop :D xD hahhah :D Suuuuveränt !
Men nej, sängen snart kanske ? svin trött nu .

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0