Fredag

Blev ingen skola idag för jag var så sjuuuuukt trött och kände mig allmänt konstig. Så gick och la mig igen istä. Vaknade vid elva av att Robin säger att det är telefon till mig. Tar telefonen så var det min lärare xD , eller ja. En lärare. Har inte henne i något direkt, men hon är den ena mentorn för vår klass :) , men iaf. så frågade hon var jag var och så. Berättade att dom har börjat ringa hem till de som inte är sjukanmälda. xD så jag lovade att sjukanmäla mig under dagen. Så bara låg kvar i sängen.. Ville inte gå upp, men kunde inte somna om..
Tillslut så gick jag upp och åt lite frukost. Fast jag inte hade någon lust. Uss,

Gårdagen:
Igår fick jag svar på varför jag får svimmattacker osv. För jag har lågt blodtryck -.-' jobbigt jobbigt.
Igår var en dålig dag.. Först så vaknade jag vid fyra hemma hos Johan av att alarmet ringde. Då hade jag sovit högst två timmar. Gick upp och packade ihop mina saker sen gick jag och la mig i sängen en stund till. Johan var försvunnen, men orkade inte bry mig (A) ... Tillslut kom han in i rummet och frågade om jag inte skulle gå upp. S gick upp vid halv fem igen. Gjorde två mackor och åt.. Johan den slynan satt och spelade GTA .. och jag satt och surade över att jag visste han kunde gå och lägga sig när som. Sen fick jag springa till bussen.
Väl i skolan satt jag och väntade och väntade. Tillslut kom Fredrik. som jag övertalat kvällen innan att han skulle gå dit. Så smsade jag natta och frågade vart vi skulle mötas. Så sa hon brandstationen. Så gick jag och Fredrik in till Jonas och pratade med honom.. Då säger han att vi ska träffas vid brandstationen vid TIO ! och klockan va åtta (Y) . tack tack för informationen. Jag blev as sur. Så jag och Fredrik gick till stationen och läste tidningen xD , Fredrik beklagade sig under hela morgonen att jag lurat honom (A).. men ja. drog sedan bort till brandstationen och passade lite med en kork (Y) ., roooooliggt. not.

Aja, detaljrikt (Y) .. men iaf. Efter brandutbildningen så hade vi vinprovning i skolan. Då även skolsköterskan hämtade mig, natta och jennie. för vi skulle ta lite blodtryck, väga oss och mäta oss :) nu inför vår vegetariska månad. Slutade tidigt så jag och Viktor sprang iväg och hämtade min dator  <3 :) , och sen traskade vi till den överfulla bussen med min feta väska. Väl hemma så orkade jag ingenting. Jag var så sjukt trött. men tillslut så gjorde jag ett arbete till samhällskunskapen som skulle varit inne en dag tidigare. men lätt när man inte har sin skoldator? aja. fixade det. Sen var jag så överkänslig och trött att det var sjukt. Jag skulle koka mig lite lugnande te innan jag skulle sova och ja. när jag hällt i vattnet i det stora glaset så skulle jag tömma vattenkokaren. Gjorde det. Så när jag skulle sätta tillbaka den så välte jag ut hela glaset med te (Y).. Så jag började gråta jätte mycket xD HAHAHAH vadå känslosam xD .. men ja. fick koka nytt tevatten medans tårarna sprutade på mig ... Sen traskade jag upp och drack te´t .. F

Föressten. GAH ! så arg jag blev. Bara för att jag och Johan inte heter något om varandra på msn så fick jag tuuusen frågor om vi hade gjort slut osv. *suck -.-'  Jag försökte förklara gång på gång att man måste inte heta något på msn för att visa att man älskar varandra. För vi båda vet om det själva. aja. jag blev jätte arg så gick och la mig.

Och nu blev jag irriterad igen. Så ah. nu ska jag ringa Patrik istä och se hur vi ska göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0