Fett nice !

Blev inget att åka till Patrik. Åkte till Olofström istä och handlade 8') , skulle ju ha massa veg mat nu till min vegetariska månad :) .. Så åkte med mamma, pappa, syrran och ungarna ! :) . Roooooligt ! hahahha xD Eddie blev kissig och jag hade högklackat. så jag tog honom i famnen och försökte små springa igenom  hela maxi till toan. Så sprang vi in mot toerna. så skulle man tydligen säga till i den "kiosken" .. Så kom en söt tant och bah: hallååå, ni får säga till här i kassan så öppnar dom till er :) . så vi sprang dit och sa till xD så sprang vi in på toan igen 8') . OCH VI HANN ! han kissade inte på sig (Y) xD , isåf hade han kissat på mig :|.. HAHAHHAH , uee -. men ja :)  jag stor shoppade :) , köpt 13 öl och fem par trosor (Y) och mammet och pappet köpte massa vegis mat till mig 8') så hm ja. nej nu ska jag planera med nickman och stinet. Verkar som det blir lite drickande med spel osv idag :)  Sen handledarkurs imorgon vid tio -.- ? ... wooho * not. så får ta det lugnt ikväll :)


PUSS PuSssS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det hade faktiskt varit jättekul att se dig springa runt i högklackat xD

2009-10-01 @ 22:57:16
URL: http://sandrafyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0