Senaste tiden

Oj, redan en vecka har gått. Så ska försöka skriva ner det senaste i mitt liv :) Börjar från där jag slutade förra gången.

Förra lördagen då..
Handledarkurs med Pappa :) . Alla har snackat så mycket om att den kursen är så seg och tråkig och blblalbala.. men jag gillade den sten hårt :o . tyckte den va super bra, intressant och rolig :) , Sen fick jag umgås med min pappa. Detta kommer nog låta lite dumt för er flesta.. Men ja, jag och min pappa kommer itne alltid så bra överenns. När jag va liten så va jag pappas flicka. Det var bara pappa som gällde. Nu är det mer mamma.. Men efter kursen så umgicks jag med pappa någon timme. Vi körde runt runt runt i Tingsryd. För jag skulle med en buss till ronneby och pappa skulle hämta mamma och robin hos min mormor när dom kommit hem från växjö.. vi hade tänkt hälsa på mina syskon men ingen av dom var hemma. så vi bara körde runt runt och skrattade och kollade på saker :) , Trevlans.. Så det blev som en liten pappa dag. Jag tror och hoppas på att vi kommer att få en bättre relation nu när jag ska börja övningsköra med honom :) .. Suveränt ! ^^

well well. Väl på bussen mötte jag upp Andrea sen åkte vi vidare till Sofie och Emma. Super mysigt. Vi började vår mys kväll/ dag med att sätta oss på en krog och ta varsin cider. Eller ja. Jag och Sofie som hade åldern inne då ;) De andra fick kolla på :D , hahah.. sen gick vi hem till Sofie och lagade vegan mat ( andrea är vegan ) och drack massa öl och pratade som tusan, shottade och flummade ihjäl oss. Slutade med att vi bestämde oss för att dra till GT.. Skulle vi kanske inte ha gjort. Men jaja :) , jag hade faktiskt inte så super kul där. Blev för mycket. men vi överlevde allihop ! så sak samma.. Söndag blev de hälsa på Patrik och Emmie på vägen hem. Går ju super dåligt med bussar till Ryd som vanligt -.- .. men ja. jag va lagom bakis och mådde kasst.

Under veckan hände det inte för mkt. Jag har kommit in i en höst deppig period nu. Hatar detta. men vad gör man. Inte direkt orkat skolan och vi blev ju vegisar i måndags = min mage inte mått så kanon bra nu under veckan xD ... Vi kan säga såhär. Många toabesök. Så jag har mest varit hemma och tagit det lugnt. Emma kom även och hälsade på några timmar en kväll. Mysigt ! .. sen har jag kollat min syn med. Uss. va så rädd att jag skulle få glasögon så jag va super nervös och skakig xD och sa lite fel osv. så då blev jag ännu nervösare xD . men ja. det gick bra. han fattade nog jag va nervös. Och jag hade kanon syn iaf :) ,

I fredags så missade jag bussen till skolan. eller ja.. jag försov mig. sen hade jag nog hunnit kanske. men jag gav upp. och det är lite tack vare höstdeppisen.. som jag kallar det. Iaf, så åkte jag till Ikea istä med mamma, pappa, syrran och systerbarnen. Mysigt ! min syrra fick typ ett helt nytt kök :o egentligen. Alltså i utrustning osv ;) Själv så inhandlade jag eller rättare sagt mamma och pappa till mig (A) , En blomma, lite ljus och några ljus"koppar"  :)  även en hårfärg blev inhandlad. Tänker inte berätta den sjuka historien om den. För jag orkar inte ;) xD
Kvällen spenderades med Stina, Nikki, GH, Lite dricka och massor med skratt och snack  och hårfärgning såklart ! :)

Lördag ( igår ) : Dagen börjades med slapp. Mia ( syster ) och Viktor kom :) , sen körde vi och hämtade Patrik och Emmie och lilla lady (hund) med :) . Så det blev lite familjedag av det :) , mysigt mysigt . För blir inte att vi umgås så mkt längre. Just vi alla. Senare så möttes jag och Nikki upp på ica och inhandlade läsk och grejer. Sen bar det av till Stina med Nickis och Rasmus :) .. Där det blev ölspel, skratt och massor med dricka xD , :) det blev även Poker och Pictonary spelat med flera människor och vid tolv så sjöng vi för Stina som fyller 18 idag :) , Så fick jag som vanligt en dum ide om att vi skulle åka till Karlshamn och gå på krogen. Vi alla åkte iväg men bara jag och Stina gick in. För Nickis och Nikki är inte 18 jue. Så Rasmus stannade ute med dom. Jag och Stina va inne en vända och plågades av skuma män/pojkar xD Självklart fick jag den duma iden att vi skulle äta efter med -.-  Sen åkte vi hem och vidare till Emil på efterfest. Så nu är jag super duper mega fattig (Y) . Men Stinet fyller bara 18 en gång. Så jag får leva fattigt denna månaden.

Självklart mår jag inte för bra idag. Jag och Nikki delade på en vodka och även någon öl och cider slank ner. (Y)  Det är sjukt så tålig jag har blivit. Var inte ens direkt jätte packad. Men iförsig vi drack allt mellan sju och fem (på morgonen) xD (Y)..  Så idag mår jag inte så kanon. För var hemma någongång efter fem och vaknade vid nio kunde inte jag somna om (Y) .. Så har inte blivit för mycket sömn och jag är bakis och känner mig fattig och uss. Denna dagen är inte rolig. Klockan är snart ett men den känns som fem typ. Fattar ni då hur drygt det är -.-

Nej uss uss usss. Jag ska snart kolla på Män som hatar kvinnor. Sen vet jag itne vad som händer. har lovat att väcka Nikki så hon inte sover bort hela dagen. haha :D 
Föresten har ju inte vegismånaden börjat super bra. I fredags syndade jag *-) ... Pizza... mmhhh Igår ( lördag ) råkade jag äta smörgåstårta med massa leverpastej,skinka och grejer i :o , jag var ju dock inte i mitt nyktraste tillstånd. Så jag tänkte inte ens på detta. Stina som kom på det. Sen råkade det slinka ner lite kebabtallrik med på natten -.- Men shh* Säg inget tilll någon :o .. HAHHA :D  Jag lovar. Nu ska jag sköta mig och det ska bli straff på detta sen ;)

Slänger in några hemska bilder :







Take care / s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0