Längesen sist ,

Och det beror vell lite på att jag har kommit in i mitt höst / vinter depp.. Men har fått höra att B-vitaminer tydligen ska vara ganska bra för detta.. Dock va dom bajs dyra för en fattig Sara som shoppade loss på Tradera idag (Y) . men jag har en del personer som ska betala sina skulder ;) hahah , så får köpa vitaminerna till helgen.,

Anyway. Detta har gjort så att jag inte har klarat skolan. Eller ja. inte klarat gå dit. Har bara tagit emot. Så det blev att vara iväg från skolan en vecka plus två dagar.. hmm ja. Jag åkte till Johan i tisdags iaf och vi hade ett år i Torsdags :) ♥  Stannade där resten av veckan.. Har varit okej. Skönt att komma bort lite och jag har mått bättre.

Men ja, tillbaka hem i Söndags och då va även mitt Rabattkort avmagnitiserat (Y) .. så jag va lite arg. för jag va tvungen att övertrassera kontot för att kunna ta mig hem. Som tur va så fick jag in pengarna från Tegis i måndags (igår) .. Började även måndagmorgonen med att gå in på stationen och snacka med en kvinna om kortet. Så hon skickade iväg det för hon kunde inte se att jag andvänt det. Sedan traskade jag till tändläkaren sen vidare till skolan.
Redan idag ( tisdag ) så fick jag hem ett nytt kort och ett kvitto där det stog att jag hade 47 kronor på det :s . Så jag blev jätte arg. För skulle ha ungefär 190 kr på kortet. Så min morgon började ju inte bra. Tvingade mamma att ringa länstrafiken. Min plan va att hon skulle skälla jätte mycket på dom och fixade dom inte det skulle hon skrika: "VI KÖPER ETT KORT PÅ SKÅNETRAFIKEN ISTÄ FÖR DOM KAN JU IAF MED SINA KORT OCH DATORER!!!!!" men det slutade med att kvinnan där gav med sig direkt och va helt trevlig och skickade hem ett rabattkort till med resten av pengarna... Blev lite besviken för det hade varit kul att skälla ut dom kassa jävlarna, men ändå glad för att jag slapp bli av med så mkt pengar :)

aja. Nu är klockan snart halv tolv och jag är inte trött (Y) det kommer ju gå så bra att pallra sig upp till skolan imon... not. men måste, för tror det är nästa vecka vi har prov på EU (Y) .. och har inte haft en enda lektion med de.. woho !
Epilarade nyss benen. SMÄRTA ! har inte gjort det på länge så det är mkt värre då.. men ja. Så här fina var dom efteråt (Y) .. Det kliar som faaaasen och brände jätte mkt för en stund sen.. En aning röda ;)




Detta inlägget blev inte direkt så intressant, men mitt liv är inte så intressant just nu.

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0