Förlorat köra bil oskulden :)

Hihiihihiiii, först skola idag då. as jobbigt att komma upp, men det gick.. Väl efter skolan så tvingade Sofie mig till att stanna kvar för hon hade inte slutat, så hade hon florist, så vi plocka pinnar och "skalade" av bladen på dom .. Snygga händer fick man iaf :) .. Efter det så gick vi skiiiit fort till tandläkaren för Sofie skulle dit och vi va sena 00.. Väl där satt jag och läste. Sen gick vi ut och satte oss på en trottar och snackade :) .. Svin kallt kan jag ju informera er om. Jävla höst ! :@ 
Sen insåg jag att jag skulle få ta bussen vid tre och inte va hemma förenns vid fem (Y) :( .. men så börja jag smsa med Stina och jag hade turen att dom var kvar i Växjö. Fast på samarkand. men hennes pappa var super snäll och körde in till stan och plockade upp mig 8') tack tack Mikael :D ... Så jag va hemma redan vid tjugo i fyra 8') :D:D

Senare så tjatade jag ihjäl mig om att vi skulle övningsköra.. Fick min vilja igenom så vi körde ner till grusplanen vid kyrkan :) ,.. och jag är chockad över att jag fixade det så bra :) , fick typ inga motorstopp :D, och körde runt där som en galning :D , *ROOOOLIGT ! :) .. Det första pappa gjorde när vi kom dit va att säga: " såhär gör man då " så körde han lugnt i typ fem sekunder sen börja han slira runt och leka ? xD .. så man gjorde eller ? xD hhahahha  Sen bytte vi och gick igenom speglar, pedaler osv. i början va jag skit rädd och min pappa glömde säga att bilen började rulla när man släppte upp kopplingen. Så jag fick panik och pappa bah : Bromsa ! så tryckte jag fel och gasade xD HAHAHHAHH. I början skrattade jag svin mkt åt allt. och pappa bah: SARA DET ÄR INTE KUL DET ÄR ALLVAR NU ! men ja, det gick faktiskt skit bra efter det. Det första jag lärde mig va att bromsa xD hahahah, och ja.. Det var vell det krabbigaste egentligen? i början glömde jag kopplingen hela tiden.. men sen gick de prima skina..  och när jag väl lärt mig bromsa blev min pappa lugn.. Så då hade vi riktigt kul,. Svängde runt hur som helst och skrattade as mkt och babblade som fan. :)( ett plus jag kan redan köra och babbla, de jag funderat mest över hur det ska gå ) *vissa av er kanske kan se det framför er* ..  Bromsade, gasade och höll på, :)  Just det. Första tabben. Råkade glömma bältet. så körde runt utan bälte ett tag (A) xD


Men nej, nu måste jag hoppa i säng (soffan) :) klockan är ju för fan ETT :o och jag ska upp igen halv sex (Y) ... Så blir inte mkt sömn inatt heller. För ska ju lyckas somna med och det tar alltid ett tag när jag har skola och är själv osv....

Aja. Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0