Dubbelmoral :s

Hhahaha det är lite roligt. För dom bloggarna jag följer, Om dom inte har uppdaterat osv. Så tänker jag alltid. "men fyfan va tråkiga och jobbiga dom är" .. men jag själv då? jag är ju ännu dåligare på det xD haha :D

Iaf, har inte blivit någon blogg ksrivning på ett tag tack vare att jag inte hade någon lust för det. MEN nu är lusten tillbaka lite smått. Har ju liksom inte tid för detta just nu egentligen, men kände att jag va tvungen.

Senaste tiden har varit ganska lugn. Deppet kommer och går. Inte haft råd att köpa vitaminerna ännu, men när jag väl har gjort det så hoppas jag verkliegn på att det funkar.
I måndags kom johan hit och åkte hem igår morse ( fredag ) ..  Inte för att jag vatt på världens underbaraste humör. Men tack vare honom så har jag gått till skolan hela veckan !  Vi borde flytta gihop. för shit va jag hade skött skolan då. Sköter alltid skolan när han är här, konstigt nog ? borde vara tvärtom faktiskt. men icke. 

Nu har jag ju lov med. Vill egentligen itne ha det. Låter sjukt att det kommer från mig. men det stämmer. Vill inte ha lov nu. för har absolut inga planer. det är bara nästa helg som är fullbokad. Fredag: tatuering. Lördag: 30 års fest för syrran.. Sen ska johan va med jeff typ hela lovet. *suck... och nickis ska till karlshamn och ha praktik.. *dubbel suck. och nikki ska va med en hankatt och nanna *trippel suck..

Men får vell kanske försöka träffa Emma :) , skulle va mys ..

Öhh ja. nej nu måste jag gå. ska bort till Nickis och kolla på kläder för kvällen. Sen vänta rjag på att Ampe ska ringa och säga att han helt säkert kan sktjusa mig. Sen nmåste jag ju för tusan fixa mig med 00 .. *smått panik*


Aja. Uppdaterar imon om jag kom iväg. Annars ikväll :D

Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0