Dagen efter !

Det blev party då ja ! :) och jag hade suuuuuper kul. Tack alla som gjorde min kväll.. och grattis åter igen till Tensu :) ...




Idag har varit en seeeeeeeeeg dag. Leffis sktjusade hem mig och plockade med sig datorn samtidigt.. Sen har jag bara slappat.. Gick ut och gick en runda med Nickis med :) <3 dock så har hon åkt till Karlshamn nu för hon ska ha praktik där -.-' Svin tråkigt nu när jag har lov och allt.. men ja.. jag får klara mig. Vet fortf inte vad jag ska göra 00 ...  Saknar min pojkis, <3


Men nej, nu orkar jag inte skriva mer. Känner mig as varm och svettig :s ? .. kanske börjar bli sjuk -.-  .... aja. Nej, nu går jag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0