30 November !

Halloooj !

Sjukt trött, men kände mig tvungen att skriva ett litet inlägg innan jag går och lägger mig.
Varit en helt okej dag faktiskt. Dock fick jag en järnbit i handen i skolan -.- Så tvingade JO att leta efter någon nål. Sen blev det operation a la Sara  :( Smärta !! 

Efter skolan så bestämde jag mig för att skita i tre bussen fast jag skulle hunnit. Så väntade jag på Sofie sen gick vi lite på stan. Hittade inte ett dugg :o ,  Väl på bussen så tjatade Sofie ihjäl sig på bussen om att jag skulle hänga med till Ronneby och överraska Emma. Efter mycket om och men så gick jag med på det xD :) och ångrar inte det ett dugg. Emma blev jätte chockad när hon öppnade dörren. Stog bara och stirrade på mig :D , Hahah.. Så vi traskade in hos tanten och drack vin och babblade :) , Sen drog vi vidare till något ställe ?, men vi ville inte stanna där.. Så gick och till alla möjliga andra ställen som självklart va stängda -.-'  Så vi fick gå tillbaka. Men det blev bra av det ändå ! :) planerade lite på näst nästa helg ? tror det blir då iaf. Då ska dom två sötnosarna komma hem till mig sen blir det utgång med resten av gamla tjejligan :) , För då har vi alla fyllt 18 ;) Ska bli sjukt mys !

Iaf. När jag väl kom hem från Ronneby så satte jag mig och började betala räkningar xD hahah, kanske inte smartaste grejen när man är lite små lullig ;) , men tror inte det blev något fel iaf :D hoppas inte det åtminstonde 00..


Aja. Nu ska jag hoppa i säng. Har ju lovat Stina att hänga med henne in till Växjö imon på min lediga dag = gå upp tidigt ändå, men inte lika tidigt iförsig.. men ja har iaf lovat för hon ville ju shoppa lite. Så hoppas även på att jag hittar något. Ska åtminstonde köpa en ny mascara :) och kanske lite armband ? eller önskar jag mig armband av Johan i julklapp ? :) Får se lite hur det blir ,

Puss Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0