4 Maj -

Heeeeej alliiihopa och välkommen till min nya blogg ;)
Tänkte jag skulle försöka vara lite mer serriös med denna och vara så aktiv som det bara går :D
Det lär nog bli att jag skriver mest om min vardag, tankar och mina funderingar ;)


Kan ju börja med att säga att jag tycker det är sjukt att det redan är Maj :o :o oj oj va tiden går. snart sommarlov :D

Dagen:
Skolan då ja 00 .. när jag och Viktor skulle till konsum så hade dom ingen klass :o eller dom hade ju, men inte twiser :( så jag blev suuuris och fick ta en fanta istä -.- . Sen va jag hos tandläkaren vid elva med, jobbigt :o kom typ tre minuter försent för jag sprang in och kissade och så.. så klagade tanten helt mycket :o tre minuter liksom :o hon bah: " nästan gång du är försenad kan du ju ringa eller ringa i klockan här utanför." de handlade om tre minuuuter -.- gaah va jag stör mig. liksom alla vet ju att tandläkare aldrig håller tiden -.- men självklart gjorde hon de idag xD ..

Men ja. Efter tandläkaren gick jag iaf och käkade i matsalen :o helt ensam xD läskigt :o men de va ju inga människor där eftersom klockan va typ tjugo över tolv, så de va inte så farligt :) , sen gick jag till sofie´s lektion. hon hade florist så jag va med dom resten av dagen 00 hjälpte Sofie och Madde lite. duktig som jag är :D , sen drog jag och Sofie till Börjes ;);)  så hitta jag en ny jacka <3 :D yeaaay. så ska lämna tillbaka den andra och så får jag pengarna tillbaka. kaanooon. jag som är så fattig denna månaden eftersom sista delen av räkningen på stugan ska betalas  :DD


Dagens fundering elelr nåt ?-
iaf- förstår inte varför alla tjejer är så fixerade av att va så smal ? jag är inte direkt så smal. inte direkt fet heller. men lite så där knubbig elelr nåt xD men iaf.. de flesta vill va smala för att de tror alla killar gillar smala tjejer ? men så är de iiiicke. Jag som har många killkompisar har ju fått höra en del :) , de flesta pojkar tycker bara det är fult och typ äckligt ? när tjejer är sådär pinnsmala. Hört många kommentarer som " haha skulle man ta i henne skulle hon ju brytas på mitten,.. osv osv osv..... klart finns de såna som gillar smala tjejer med. och såna som gillar såna jääääätteee tjocka tjejer :)  Så jag tycker alla bara ska va sig själva och inte köra med tusen miljoner dieter och skit :)
älska dig själv för den du är :D


Oj oj. första inlägget blev ganska långt ? xD    får skriva mer imon :D

take care :)   / s  

Kommentarer
Postat av: Sandra

För det första så heter det "glass" och inte "klass" ;) Och sen så tycker jag att du har rätt med det där att man ska vara sig själv. Jag är ju ganska smal, och det är faktiskt väldigt jobbigt att få höra "Har du anorexi ell0r?" och massa sånt. Jag föddes liten, och om jag skulle äta mer så skulle jag sprängas xD Så ah, folk borde lägga av och acceptera folk för dom de är! HEJA SARAS BLOGG!

2009-05-04 @ 20:43:28
URL: http://sandrafyhr.blogspot.com
Postat av: Stefaaaaaaan :)

Du är lagom tjock knubbis :)

2009-06-04 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0