Torsdag -.-

Ojdå, lite inaktivitet här ja 00, men det får jag ta igen :D

Senaste dagarna/tiden har jag varit så sjukt pepp på livet, men igår gick de lite utför.. Blir nog mest troligt ingen flytt och säljning av huset.. *suck* jag som är så trött på denna hålan nu. men iaf. sen har ju inte tanten/kvinnan ringt om sommarjobbet. Så jag har börjat se lite negativt på det. verkar inte som det blir något. :(:( gah.  Tycker hon kan ringa nu nu nu nu så jag vet hur de blir.

Dagen: Johan ringde och väckte mig klockan fem nu imorse.. Han väntade tydligen på bussen för han skulle åka hem från någon fest ? Jag som faktiskt är ledig idag blev lite kinkig.., men vi pratade på en stund tills hans mobil dog och jag fick sova igen (A)  sen skulle jag ju egentligen åka till Emma idag med, men jag var så sjukt trött när alarmet ringde så jag stängde av och tänkte jag kunde vila lite innan jag gick upp. Självklart somnade jag om (Y) Missade bussen så det blir nog inget Emma idag -.-' uss uss.. besviken på mig själv :/ men ska se om jag kanske kan lösa det på något sätt..

Nej nu ska jag ta och ringa Emma.. Hon hade tydligen skrivit på msn med  att jag var tvungen att ringa hem till henne för hennes mobil va död.. Självklart blir jag nervös ? liksom hahhah xD jag har kännt Emma sen jag va liten och ringt hem till henne minst en miljon gånger.. Fast det är vell för man aldrig ringer hem till någon längre.. Man ringer ju alltid till den personens mobil.. haha :D

Btw. Stugan är helt färdig betalad nu :D så nu är den bara vår vår vår vår vår :D:D:D ....  bara för det kom jag på en negativ sak till. Jag hade tänkt mig jag skulle lägga lite pengar på mig själv denna månaden som kommer. men så blir inte fallet. Jag beställde den där dressen till Johan som han tjatat om länge. Självklart med en liten baktanke ;) jag kan själv använda den :D hahhah använder ju ändå mycket av hans kläder xD :D men ja... får iaf försöka köpa en bikini och kanske något nytt linne.. det är ju trots allt sommarlov snart 00.. SHIT ! :D wohoo ..

Take care / s

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Ring själv :P

Sv: Du kommer få veta vadsom kommer hända om du ringer mig idag :P

2009-05-14 @ 16:14:17
URL: http://estexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0