Tisdag :)

Tisdag = köksdag i skolan.. gick svin bra idag faktiskt :D jag är stolt över mig själv :) , wihuu ^^ .. Efter skolan så stannade jag i stan och umgicks lite.. vi skulle egentligen till Evedal och steka i solen, men det blev jätte mulligt så vi hoppade de.. så jag åkte till tingsryd till brossan och hjälpte dom lite :D , jag, jens och patrik byggde ihop ett party tält :D OH YEAH ! för vi är bra :) .. hmm jaa .. annars inget nytt ?  Jobbig kväll som fan.. men ja.. de ordnar nog sig på något sätt..
Imorgon ska jag iaf dra till Johan, vi har en del att reda ut osv.. Så det blir nog att jag stannar där tills fredag förmiddag sen åker jag till skolan :) ..


Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0