Fia med Knuff is the shit :D

Hur normalt är det att sitta hemma en fredag kväll och spela fia med knuff ?
SUPER NORMALT :D hahah xD nämen okej... Har spelat hela hela dagen.. väldigt beroende framkallande..
men sen nu på kvällen så har jag spelat med sanni, petta och fränk :) ,. mycket roligt :D

Annars finns de vell inte så mycket att säga?  är sjukt besviken på mina såkallade vänner, som klagar så mycket på att jag är i skååååne hela tiden enligt dom.. men nu när jag har vatt hemma och ska va hemma hela denna långhelgen så är det ingen som vill va typ ? skit kul. -.-'  gaaah . så jag har bara suttit hemma och glott..  aja. som tur är så är det äntligen lördag imorgon = filmkväll hos sanni :) yeay.

Allt suger föressten :) , Inget sommarjobb... och pojkvänner kan dra åt helvete. och kompisar med för den delen.. eller inte alla. men nästan alla.





Take care / s


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fia med knuff is the shiet.

2009-05-26 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0