7 Maj

Inte det roligaste att bli väckt klockan åtta på morgonen av att två  barn sitter och sjunger och leker = banka och har sig.
Tillslut när jag väl orkade så gick jag in i mitt andra rum där dom satt tog deras leksaker och satte dom i ett annat rum. Dom traskade fint efter så jag stängde dörren och gick och la mig igen (A)

Sen när jag gått upp så följde jag med min syster till doktorn eftersom hon är sjuk. Hon är tydligen super sjuk, så hon fick medecin och doktorn sa att om inte det vänt och blivit bättre till imon så måste vi åka raka vägen till sjukhuset 00 läskigt. men iaf.
När vi skulle gå så säger doktorn till mig: " du ser väldigt blek ut, känner du dig ofta trött och hängig?"
Jag: " eh ". 
Han: " du borde nog kolla ditt blodvärde." Sen gick han :o

Men ja , ingen direkt händelserik dag.
Förutom att Eddie är för söt :D . Nu på kvällen när dom skulle sova ( i mitt andra rum ) så hörde jag hur bråkig Eddie va. Tillslut så kommer han in till mig säger: " Sara, får jag sova hos dig?" Innan jag ens hade hunnit svara så hade han hoppat upp i min säng xD . Så jag sa att han fick göra de :)
Så nu ligger världens sötaste treåring jämte mig och sover :) . Slipper sova ensam inatt iaf (A) :D de som känns lite " :( " är att han sover ungefär som Johan. Så nu saknar jag honom ännu mer :( ..  buhu ...

Som sagt ... Saknar min kära pojkvän massa. och nu idag så bestämde vi att vi inte skulle va förenns nästa helg :(:( . och vi va inte förra helgen heller.. så nu kommer vi inte va på två helger :( längsta vi vatt utan varann nu på riktigt länge :( ... super jobbigt..

Men det blir en händelserik helg utan pojkvännen. Imon fyller pappa år :D. så då blir de fira han. Sen försöker jag nog hitta på nåt mer och på  Lördag blir de Parti i I-Town :D:D:DD DE GILLAR VI :D yeay ! :)


Fast nu är jag riktigt lack på en viss person. Att du inte ens kan svara är så jävla omoget och att du gör såhär med. Fyfan för dig serriöst. Trodde vi var bättre vänner än såhär. :@  Så jävla dålig stil.


Btw. nyss när jag duschade så upptäckte det skumaste blåmärket på länge :o har liksom inte ens gjort något :s




Nu blir de sängen :*
Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0