6 Maj

Dagen började dåligt. Jag vaknade av att klockan ringde, men orkade typ inte. Tänkte att jag sover en stund till. Vaknade en timme senare och orkade inte direkt då heller.. Så kollade om bussen över skogen gick idag och de gjorde den så sov till åtta sen skyndade jag mig upp och gick te bussen xD Så ni ska va glada för att ni inte sett mig idag. Uss så skabbig jag har vatt xD att jag ens gått ut :o men ja :)

Väl i skolan hade vi ingen lärare = Sara gör inte ett skit. Sen efter lunchen så kom två nyktra alkolister och snackade med oss. Ganska intressant :) iaaaaaf, efter det så gick jag  och Viktor och fixade en lapp till sommarjobb inom landstinget.. Sen tog jag bussen hem :) ,träffade pia på bussen med. trevlaaaans ^^ ... sen väl i Tingsryd så ringde jag den där tanten om sommarjobb som jag skrev om igår :o hon var väldigt negativ och sen gav hon mig ett annat nummer till en annan tant. Jag ringde andra tanten ( tydligen hon som hade hand om de ) och hon va jätte positiv och berömmde mig massa för jag va på hugget osv :) så tog hon lite uppgifter och sa hon skulle höra av sig om hur de blev :) UUUUNDERBART ! sen kom min syrra och hämtade mig så jag slapp bussen :) . Så de blev lite tjejprat på vägen hem :):) super. väl hemma så när jag och syrran kom in så tyckte vi de va lite skumt de stog barnskor och sånt, eller hon märkte typ inte de. men jag gjorde :o Så ser jag min andra syrra ligga typ död på soffan :o ... så visade det sig att hon va jätte sjuk med feber och massa värk och grejer 00 så hon och pojkarna ska bo här tills hon blir bättre :D :D ... så jag blev gladis och umgicks med ungarna resten av dagen. Vi gick ut och hittade på massa och jag insåg hur jävla bra jag va på sånt :D yeay.  Vi träffade även Ph och jag lyckades få ungarna att kalla honom pannkakan :D yeay . :)
Bra dag :D men nu är jag bara glad över att dom alla sover så jag kan vila ut xD

Ledig imon eftersom det är Torsdag :D och de gillar vi :D :D


Kommit fram till att jag verkligen blir förbannad på folk som tydligen inte vet hur fan man svara på sms osv... GAH ! :@

Men nu ska jag försöka sysselsätta mig och sen sova :)

Peaaace & Loooove  / s

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet att jag är bäst på att svara på sms.

2009-05-07 @ 16:00:56
URL: http://sandrafyhr.blogspot.com
Postat av: Stefaaaaaaan :)

Jag får känslan av att du menar att jag är dålig på att smsa :O

2009-06-04 @ 23:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0