5 Maj - Tisdag

Skola då ja 00 .. och som alla andra tisdagar så hade vi kök. Fast nu va jag i varmköket :D och de gick suuuuuper :) bara för att jag, Jennie och Viktor är skillade :D oh yeah..  Sen tyckte jag massa synd om Nicole som mådde så dåligt 00 uss ja. Fast jag är ganska så pepp på att vi ska snacka om klassresa på fredag 8') vi jagade runt efter vår mentor idag och lyckades tillslut hitta henne och fråga lite om de blir nåt :D så hon sa vi skulle : " suga på lite ideér " HAH :D

men ja. efter skolan gick jag och Sofie och lämnade tillbaka min jacka :) Sen har jag inte direkt hunnit med så mycket mer :o sydde precis om min andra jacka lite så den blev lite mer som jag ville ha den :) Funderade lite på hur jag lyckades få VG i syslöjd xD okej, jag är faktiskt bra :D men jag har inte sytt på en symaskin på typ två år så mamma fick  skrika lite när de lät lite konstigt och sånt xD haha :D men de blev bra tillslut :)
Annars har det inte hänt så mycket, tiden sprang iväg sjukt snabbt som vanligt efter skolan -.-' men är man inte hemma förenns sex-tiden så blir det så (Y) ,

Ja just det, jag har inget sommarjobb heller. Är riktigt arg på Tingsryds kommun nu -.- GAH !  men ja. jag ska ringa nån tant imon och fråga lite om jobb 00 så håll tummarna för mig, för det lär ju behövas.

Sen får man vell säga grattis till Patrik som ska bli pappa 00 och grattis till mig som blir faster för andra gången (Y)


Orkar typ inte skriva mer 00. Pojkar suger oki :)

Take care /  s

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan faktiskt kanske sommarjobba på min mammas jobb. Hon jobbar på ålderdomshem, och dom brukar behöva någon som står i köket och så.

2009-05-07 @ 15:59:29
URL: http://sandrafyhr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0