20 maj

För idag är det ingen vanliiiiig daaaaaaaag, nej för idag är det PATRIIIIKS FÖDELSEEDAAAAAAAG !  HURRA HURRA HURRRRAAAAAAAAAAAAAA   !!!  pojken fyller ju gammal :o.. :D:D

Förövrigt händer vell inget roligt direkt. Jag har typ en maginfluensa bakterie i min maaage, så jag får egentligen inte äta något med mjölk :o för att jag ska kunna bli frisk.. men det är ju inte de lättaste. det är ju fan mjölk i allt xD och jag tänker mig inte för så äter jag något och sen bah: ja just det :o ..   så det går inte så jäkla bra för mig kan jag ju inte säga :) , men aahhh ,..  ehhhh... hmmmm har vell inget annat direkt att skriva :o

förutom att pojkar är skuuuma och duuuuma :( ,.. och att jag är utttrååååkad :o och att jag kommer va de nu i några dagaar :o     soooo  what ever  -.-'


Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0