18 maj

Blivit lite inaktivitet igen :o, men jag har vatt iväg hos min kära pojkvän hela helgen så det är därför. Men iaf.. Helgen gick väldigt fort :o , och det är ju snart sommarlov. shiiit 00 ..
Som ni flesta vet så har jag sagt jag skulle ha 100 % närvaro i skolan nu framöver och det ska jag med, men det blev att stanna hemma idag just för att jag mått så illa och haft det så jobbigt med magen.. Sen var det inget direkt viktigt idag enligt mig själv. Eftersom det var det där jävla arbetet och jag är med en person som inte har någon sammarbetsförmåga för 5 öre (Y) ... så denna dagen fick bli ett litet undantag. men ja..
Tiden framöver ser väldigt bra ut faktiskt :o synd man itne hade lite pengar bara :o då hade det verkligen varit perfekt :o :o ..


Ojdå, nu när jag kollade vilket datum det var så kom jag på att min kära bror fyller år om 2 dagar :D . ojoj . men kalaset är ju inte förenns i slutet av månaden ändå :P och jag och min syster pratade om igår att vi hoppades på att det va i tingsryd eftersom det är tingsryd festivalen då :P så då jävlar ska jag och syrran ut och röja ;) HAHA :D men tror dom bestämt vi ska ha kalaset / festen här i ryd -.- *suck* men vi snackade om att ut och röja i öltältet på östersjö istä eftersom jag fyllt 18 då :D  och de va t om. min kära syster som hade planerat xD ?  aja hon är för rolig hon :D pappa beklagade sig bara om att då skulle han vell få samtal hem från polisen i år om båda hans döttrar istä för bara en xD hahah :D men ja.. jag kom och tänka på en sak. som kan låta lite hemsk ? jag är glad att min syrra skilde sig i vintras? eftersom innan va hon aldrig hemma direkt fast hon bara bodde två min härifrån.. men nu är hon hemma typ varje dag och hon har blivit så jävla mkt roligare.. nu är hon inte bara en sån där tråkig gamal syrra :o nu är hon fan lite cool igen:D  hahah :D va hemsk jag kan va ibland :D :D  oooh . va jag lääängtar tills min födelsedaaaaaag... jag ska lätt festa sönder  ? fast vet inte med vem eller var än :o det enda jag vet är att jag iaf efter det ska fixa mina tatueringar och allt :D WIHUU ! :D

HAHHA men aah. nu precis bestämde jag mig för att börja om lite.. Bli trevlig av mig osv... bad t om precis ursäkt till en tjej som jag inte själv tycker att jag gjorde något fel emot. Okej jag sa väldigt elaka saker till henne i höstas men jag menade allt (A) :D men jag ska bli snäll som sagt :)  och jag ska försöka bli vän med henne eftersom det kommer att underlätta en del för min kåmpis :) , hahah ;D , men ja.. tror hon kommer be mig dra åt helvete :D jhahah men man kan alltid försöka (A) :D:D

aja nu har jag babblat på för mkt så nu ska jag gå och försöka lugna ner mig innan jag ska ringa till tantan och fråga om de blir något sommarjobb elelr itne så jag slipper gå runt och tänka på de 00 ...

Btw. Jag ringde vårdcentralen själv idag för första gången :D och ändrade min tid för att kolla leverfläcken :):) *fett stolt*



Take care / s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0