8 Juni :)

hmm hmm .. 8 juni är en ganska spec och känslig dag för mig faktiskt :) ,
Jag och Johan skulle haft 2 år idag.. istä så är de 8 månader.. men det är inte heller illa ;) hihi så aah. grattis på oss :)

Dagen har varit bra till och från. Först råka jag sova lite fööööör länge, men sen kom Leffis med en dator till mig som jag ska låna :) , sen hittade vi inte några strömkablar så istä så gick vi till pizzerian och tog en dejt eller något xD hahha :D jag tyckte de va jääätte ruuuligt att han kom. Fast att jag bara snackade om allt vi hade i Ryd för att bevisa att det var större och bättre än väckelsång/ingelstad xD :D förlåt för mitt babblande hoppas du tyckte de va okej att komma hit ändå :)..  iaf, sen åkte Leffis hem och jag kom på att jag kunde låna mammas strömkablar :D ahaa. visst va man smart va ;) .. men så funka de inte :) . men sen fixade de sig.. men sen funkade inte internetet .. så aah . detta har inte varit min tur dag i dator väg.. uss ja ... så jag fick ägna mig åt att lägga över allt från den bärbara till den stationära och tömma den bärbara  :(:(:(  buuhu,
För jag ska lämna in den bärbara till skolan imon :(:(:( ... min stora kärlek :/ ,

Aja,. nog talat om datorer xD

Jag är lite hysterisk över att jag inte får tag på min kära pojkvän, hans mobil är avstängd och han är antagligen inte hemma (Y) ... får rycket. har jagat matte lite med för att lyckas få tag på johan, men icke. får inte tag på honom heller. *suck*
aja. nu går jag och lägger mig och hoppas på att min kära pojkvän hör av sig... gah.

Just det, det blir nog inte något uppdaterande nu på några dagar eftersom jag ska lämna in min dator och den andra inte har något internet, men skriver så fort jag får läge ;) hihii

Pussar datorn hejdå :/




Take care / s

Kommentarer
Postat av: Sandra

-PUSSAR DATORN HEJDÅ-

2009-06-09 @ 14:42:06
Postat av: Estexx^

PussPuss

2009-06-09 @ 18:40:27
URL: http://estexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0