6 Juni :D

För den här dagen har också varit bra :D:D hihi , började med att jag sov alldeles för  länge :o  vaknade typ vid halv två - två tiden :o .. uss ja. Så jag pallrade mig upp och åt frukost med Snövit :) ,
Sen lät jag bara dagen gå och vid sextiden så traskade jag och Stinet på dejt :D xD blev pizzerian sen tog vi en promenix genom Ryd :D :) ,,  Efter det kilade vi hem till mig och fick besök :) mys mys .så vi fyra kollade på film ,  * I taket lyser stjärnorna * sjukt bra film, jepp jepp :):) .. vid halv ett tiden så blev de att jag, Stina och lillasyster cyklade och badade :D wohooo . detta är en bra start på sommaren :D, redan två dopp :) , hihi ^^  Efter badet chillade jag och lillskiten hem till mig och gjorde te och kollade lite på film och snackade typ ihjäl oss :D ,. och nu har hon precis pallrat sig hemåt *03. 40*

hihii , nej nu är det ljust så nu ska jag sova :) , sjukt läskigt att va hemma själv när man är så mörkrädd och fjollig som jag är 00,, jag är verkligen jätte duktig på att inbilla mig saker 00.. uss ja.



Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0