5 juni - Första doppet :D

Jag är verkligen inte bra på det här xD men jag skriver ibland iaf :)


hmmm.. ja som sagt :D idag badade jag för första gången i år :D och jag är värsta badkrukan xD förra året badade jag inte en enda gång :o och året innan de så badade jag en gång xD och när jag va liten levde jag i vattnet typ xd hahah :D så jag är riktigt stolt över mitt lilla dopp idag :D och som ni vet så har det itne vatt så bra väder nu de senaste dagarna ;) så de va riiiiktigt kallt 00 ...

Annars har veckan vatt dryg 00.. skolkat typ hela veckan för jag har tyckt det har varit onödigt att åka buss i 3-3  1/2 timme för att lyssna på vad man har för betyg och kolla på film (Y)...  så jag skeeeeet i de :) , va bara i skolan i måååndags.,, sen nästa vecka så kommer jag nog bara gå på tisdag :) eftersom vi då ska fixa studenlunchen till treorna :)  sen jääävlar tar jag sommarlov :D WOHO !  

men eeh ja. för mkt skolprat nu 00  jag tror jag kommer få influensan 00 har början till det  iaf :/ och min syrra har de nu :(:(   och det suuuuuger verkligen 00  men det lööööööser sig :)

Fast idag har varit bra,  Jag har huset för mig själv nu hela helgen. Så PastellKantarell kom hit så har vi mumsat massa gott gott och flumat sönder , sen drog vi som sagt och badade med Stinet sen tillbaka hem till mig och bara umgåtts. myyyys :):)  aja. klockan är kvart över fyra på natten nu så är helt hjärndöd xD så ja .



Bild från i måndags :)







För övrigt så vill jag bara säga att jag älskar min pojkvän mest av allt :) <3
oj, nu va jag nära på att avslöja värsta smaskiga hemlisarna, men ni får veta senare hihihii ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0