23 Juni

Lite inaktivitet igen, men det är bara för att jag åkte till Issa sen i söndags kväll och igår så va vi ju hos jät och grilla :):) , mysiiigt..
Sen idag så ringde min syrra vid sju och väckte mig -.-'
hon bah: Sov du?
jag: ja, det brukar man göra klockan sju på morgonen.

men ja.. okej jag skulle faktiskt gå upp 07.25 ändå (A) så det gjorde inte så mkt skada.. men ändå, yeas yeas. gick upp och tog bussen hem :D billig resa blev de kortautomaten funkade inte, inte för jag skulle betala med kort xD men de visste inte han 8') ihii .. så jag blev svin glad xD ..
men ja. när jag kom hem så blev de ingen mer sömn direkt. Fick börja göra mig iordning och sen åka till Karlshamn med Syrran och Viktor :) , Viktor va typ hel galeeeeeen  -.-  han va värsta monstret eller nåt.. på JC så sprang han in i skyltfönstrena två ggr -.-' .. jävla unge... sen på lindex låg han och kröp runt på golvet i omklädningsrummet.. så helt plötsligt hör jag han fnissa.. då låg han med huvudet in på andra sidan och kollade på någon som bytte om :o xD ... och så kröp han in i en troshylla med (Y) tillslut hittade jag ett sätt att underhålla han :D .. spegel+ kamera = skit kul (Y) xD
 
Efter Karlshamn blev de Tingsryd i några timmar :) Där Viktor klippte sig med :) ,sen åkte vi hem och jag är helt mördad i huvudet eller något.

Men nej, nu måstejag  ringa Emma med och kolla hur vi gör imon. 00  jag fyller ju år 8) ihihi :D

Take Care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0