21 Juni :o

omg omg omg omg omg omg , tre dagar kvar 00 ..  ihiii ,, kan inte fatta det själv 00 ... HAH :D

hmm ja, annars händer vell inget, jag har inga planer på min egen fördelsedag (Y) , lyckat.. så blir vell att sitta och glo bara :(:(:(:(   och sen är jag lite ledsen för idag åker Johan hem och vi har varit nu hela början på sommarlovet.. alltså två veckor typ. :( :/ så det kommer kännas tomt här hemma och jag kommer vara väldigt ledsen över att jag inte har någon egen dator som funkar :( ajaaaa..

HAHAH måste skriva vad ph skrev nyss xD hahhaha xD

"ne men de e de vänskap handlar om, att ställa upp.. och ibland innebär de att man måste göra saker man inte vill.. o i detta fallet är de o träffa dej"

normala människor hade blivit ledsna, men jag började skratta as mkt. va ju helt klockrent xD

föressten, något som jag har tänkt helt mkt på nu närjag inte haft egen dator på två veckor så jag inte har vatt inne på msn 24/7 som förr... det är att ingen hör av sig när man inte är inne på msn :s ... det är då man börjar fundera på vad man har för kompisar 00
 
aja . ska gå och väcka min pojkvän nu :) eftersom han ska hem om typ en och en halv timme :(:( ,,,  så måste komma på något att göra idag :/


Take Care / s


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är ju aldrig inne på msn nu när jag är det! Du får faktiskt skylla dig själv ;<

2009-06-22 @ 11:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0