2 Juni

Kan ni fatta det :o redan Juni , shit shit shit :D hahah nu e de sommaaaaaaaaaar :) , och en viss Sara slutar skolan nästa vecka :o ojoj ,,
Sista sommarlovet nu då  :o, hmm ... synd bara man inte har något sommarjobb så man har pengar . :o de hade ju suttit fint. men öhh ja..

Hmm ja. lite kort update ?

Firade Patrik i Lördags, va vell trevligt.. men inte för jävla kul faktiskt :s ... efteråt drog jag och syrran upp till Tingsrydfestivalen. Först hem till någon hon kände och redan där borde jag ha slutat att dricka. men icke... *bajs* aja..Sen blev det vidare till öltältet. Inte för jäkla roligt  :)  jag kände typ ingen xD och ja.. JAG KOM IN IAF :D hahah xD :P men ahh. tillslut  stötte jag på Sebbe = att jag stötte på Krille och resten av packet. då blev de lite bättre. Sen vet jag inte mer :) xD
Dagen efter vaknade jag iaf och mådde för jävla dåligt. aldrig haft en sån bakfylla förut.... och ja.. jag hade tydligen snubblat på en rondell med så nu är jag vackrast i världen (Y) .. skrapat upp hela ena knät och så har jag sår runt ena ögat och lite skrap i skrapi på hackan, näsan osv.. men de syns inte så mkt :)... men hmm ja..

Kan inte komma på något annat som kan vara värt att nämna ?  Jag har som sagt inget sommarjobb osv. så jag är lite emo just nu, Men de går vell över..


Take care / s

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ditt sommarjobb kan vara att underhålla mig? :)

2009-06-03 @ 00:03:01
Postat av: Stefaaaaaaan :)

Det är den 4:e juni snart 5:e och ingen update. Jag har snart en blogg och ska uppdatera hela tiden :O

2009-06-04 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0