18 Juni ^^

Oj oj oj , va typ en vecka sen jag bloggade sist 00 .. men som sagt, har ju lämnat in min egna dator och leffis har inte fixat den andra ännu -.-' *dubbel suck* ( det är en pik till dig leffis att du ska springa hit och fixa den på momangen :) ) haha men nog om det :)  6 dagar tills jag fyller 18 år eller är det 5 :o :o hmmm... vilket fall som . JAG LÄÄÄNGTAR ! :D

Imorgon är det midsommar och jag tror inte det blir lika lyckat som förra året. Verkar inte bli något kul alls, men just nu ser det ut som att Johan rötott ska komma, om han lyckas fixa allt...  och Nikki, sen lite annat folk :) och sen är ju min kära pojkvän här :) , så han och jag har varit uppe på ica och handlat hamburgare och grejer som vi ska grilla imon :) :)  mys mys :) ,, hahah fatta så skumt det kändes att stå och disskutera vilka hamburgare vi skulle ta :o ? kändes vuxet på något sätt ? eller nåt xD hahaha :D 
men ja som sagt, johan är här :o :o  * hoppas ni inte blev för chockade ;) *  hah :D sen ringde nickis innan och snackade om att vi kunde slå ihop våra"fester" imorgon :) så det blir noog bra :) hoppas jag..

ehe, nu kom jag inte på något mer att skriva direkt :) , snart födelsedag och jag önskar mig något fint av er alla :D 
hmm.. nej nu måste jag nog stänga ner lite och kolla på film med pojken, sen fixa inför morgon dagen:)

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0