Tingsryd marknad och Pojkvän som gör sig hemmastad..

Som vanligt såhär års så är det Tingsryd marknad.. Detta året så hade jag nästan helt bestämt mig för att inte ens åka dit. MEN ! .. så ville Johan tydligen åka dit.. Så vi begav oss.. Först så traskade vi igenom heeeeeela marknaden och mötte upp Stina utanför Sabrina.. Så gick vi in och käkade.. Jag var så sjukt besviken. Pizzorna var jääääätte små och jag och Johan delar alltid på en pizza. Så det skulle vi även idag.. Så fick vi pizzan och bah : " eh ? " den kostade liksom 75 spänn och såg ut som en liten barnpizza :S  GAH! ... aja , det fick duga -.-'   Senare efter vi traskat runt i x antal timmar.. Eller egentligen borde jag skriva : senare när Johan släpat runt mig och Stina i x antal timmar ... HAH XD , Så åkte Stina hem och Jag och Johan gick hem till Patrik och Emmie :) ,

 Senare på kvällen så hade jag och Johan tänkt att gå till Öltältet.. men så var det inträde på 80 kr / person .. och sen plus skulle man ju vilja köpa någon öl eller två.. liksom lönt annars ?  och alltihop skulle blii väääääldigt dyrt. Så vi bestämde oss för att hoppa det eftersom det hade vi inte riktigt råd med. Eller Johan får jag vell säga eftersom jag inte hade en krona :) ..

Kvällen slutade med att vi var uppe på marknaden/byn två ggr till.. och så träffade vi min/vår syrra med.. Full som en kastrull och försökte dra in mig i öltältet (Y) xD fick en smäll kyss med :o , HAHAHHAH xD :D
Sen sov jag och Johan i Tingsryd, och dagen efter ( Tisdag ) blev de en runda på marknaden igen och så skulle vi egentligen åka hem, men så skulle dom grilla med Linus och Madde.. Så blev vi med inbjudna och Johan ville verkligen stanna så det fick bli så.. 

Förövrigt så gick jag och tänkte på att jag saknade Mamma och Pappa.. Så ringde jag dom. Så sa dom att dom var ute och körde.. Senare när jag skulle gå ner och lämna lite disk i köket så stog dom där och packade upp massa mat :o XD  dom göör allllltiiid så bara kommer hem och överraskar..

Sen har lilla Johan gjort sig lite hemmastad i mitt "tvrum" ..  Dock inte en så bra bild eftersom det är mörkt här inne just nu 00 ..  Han köpte den på Tingsryd marknad :) så nej han hade inte med den hit eller något xD





Juuuuste, vi har ju möblerat om också :) , tänkte att nu när jag har en mobilsladd hemma så kan jag passa på att visa lite bilder på det :)  .. Detta är då sovrummet. *Ignorera en sovandes Johan*





Sen tv / dator rummet :)         Man ser knappt ? men Johan sover så vill inte dra upp så det blir ljust.





Det är inte direkt så fint ännu :) , ser lite tomt ut osv. Men jag funderar på vad jag ska fylla upp de hela med :o ,, om det ens är lönt just nu  ? Eftersom jag och Johan pratar om att vi vill flytta ihop.. Just det. Fick ett litet "hot" av Leffis att om jag flyttar till skåne så kommer inte han tycka om mig mer eller vad det var ? XD :D då kan jag ju lämna ett litet glatt besked om att ifall det blir av så vill vi flytta till typ Tingsryd :) 

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0