Stuga/Östersjö

HIHI jag vet inte var jag ska börja :o får vell köra från början antar jag 8')

På måndag morgon stog Nikki och Pia utanför mitt hus vid klockan ett.. Hihihih och jaghade så mycket saker att jag typ fyllde bilen, så kom Nikki med en och en halv väska :o liiiite pinsamt. jag mosade desutom Jasse ( nikkis syster ) med lite väskor med :D HAH :D sen jävlar handlade vi massor med grejer på Lidl .. Lidl är bra ändå :), hihi ,sen mosade vi Jasse ännu mer 8')

Väl framme på campingen var det lite smått kaos.. Han hittade inte oss i listan.. först hade han fel bok.. sen fick han gå igenom den rätta boken FYRA ggr för att hitta .. då kan ni ju tänka er hur nervös lilla Sara var.. Som jag svettades xD uss ja , tillslut hittade han oss. och då bah: " oj, ni skulle kommit i lördags jue.." Tror ni SaraPara blev glad eller -.-'  ,.. så vi missade två dygn pga, att dom informerar dåligt. tydligen var det Lördag till Lördag.. men ja, inget att göra åt.

Fy satan va kul vi hade 8') drack varje dag.. men självklart hände de dåliga saker med.. någon jävel snodde massa av min tetra pak :( , skojar ni så ledsen i ögat jag var då.. som tur var så räckte de nästan  precis hela "veckan" ..Sen på våååran feteeee roliga fest på Tisdagen så snubblade jag runt lite på natten, Citerar Pierre: " Shit asså sara, du snubblade runt som fan, välte stolar och bord och hade dig, trodde du dog.. men så börja du " måste släcka, måste släcka ".. " HAHAHHAH :D fattar ni ? jag slog i huvet i en fåtölj. Efter det fick jag självklart ett blåmärke på kinden så det såg ut som jag hade hängkind eller något om man inte kollade noga.. för jag var helt svullen med.. och fråga mig inte varför jag skulle släcka ? jag sov inte ens där ute. sov i sovrummet liksom ;S xD aaaaja , juuuste . jag klämde mitt finger i fönstret med under festens gång.. och ja. jag var tydligen helt vild.. för det fick jag höra hela veckan av ALLA typ . "Sara det är inte lika mkt ös på dig ikväll xD "  men ja,,  vi höll på att bli vräkta med :) men det orkar jag inte berätta mer om.. får fråga om det om ni vill veta :)

Det bästa under Hela veckan var självklart SmurfeLina ( Nikki ) och mina Dans moves 8') fy för jäääävelen :D .. Lätt årets höjdpunkt.. Längtar redan till nästa år.  Fast jag och Smurfis ska hitta nya vänner att ha stuga med :) ,  så det blir röööj , säg till redan nu om ni är intresserade :) ,,

Hhihiihi juste, Alla vet ju att det brukar vara flickor som typ sover med kläder och inte vågar bajsa osv när dom är med killar.. I vår stuga var det tvärtom, Pierre och Ampe vågade inte bajsa på stugan, och dom sov helt fullt påkläddda, medans  vi tjejer bajsade typ sönder toan och gick runt halvnakna och shit xD HAHHA äeeeh fyfan xD :D fast iförsig, dom var med fem tjejer,, men ändå 8') vi var ju så öppna med våra toabesök och grejer xD

HIHI neeeej , nu orkar jag inte skriva mer. får skriva mer en annan dag 8')

Vad händer mer nu då på sommarlovet ? detta var min höjdpunkt liksom 00 .. så ja. vill ju inte direkt lägga mig hemma och dö nu 8')

E DE NÅGOT TRYCK I PAAAJEEN ELLER ,

Eller kanske i daimen ;) :D HAHAHHAH NIIICE PRIZEE RANDOM RANDOM RANDOM RANDOM xD  omg, sara dör xD HAHAHA :D

Nej nu jevlar. Puss och kram skum banan

Take care / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0