Sööööndag 8')

WOHOOOOOHIHIHII !  Leffis va här för någon timme sedan och fixade min dator.. eller ja. internetet :) , och så lovade jag honom att jag skulle blogga mer nu. Så tänkte att jag bloggar direkt (nästan) :D HAH :D  tack tack iaf :) ,

Sen har ju Emma pemma varit här över helgen. Det gillar vi :) var så sjukt längesen hon var här. Över ett år sen 00.. shit. HA :D  men nu ska iaf hon också med till stugan :) ,
Imorgon så bär det av :) , Nikki och Pia ( hennes mamms ).. kanske jasse med :o .. ( lilla syster )  xDmen iaf.. dom kommer imorgon vid klockan ett och plockar upp mig 8') och nu när vi bestämde tiden så blev jag helt pirrig och nervös ? xd HAH :D men sen så brummar vi till Karlshamn och handlar :) , sen kör vi till campingen och checkar in 8') IHIHI ! sen kommer Emmsipemms med :):) , och så kommer Stinet inramlandes någon dag med :) , sen får vi se vilka mer xD HAHA :D och detta Östersjö måste bli KAAAANON ! annars så jävlar ska jag bli emo och aldrig mer gå ut. Sådeså. !  liksoooom, så mkt pengar jag lagt ner på detta. och längtan och bråk osv (A) .. då måste de bli bra :D , hiihii ^^

Men ja. nu ska jag äta maaat sen blir det nog att börja packa och fixa 8')


slänger in en bild på mig och Emmet med 8')




PUUUSSSSS !  <3


Take care / s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0