Operation 8'|

Dagen börjar med att jag vaknar vid fem att Johan säger till mig att gå och lägga mig i sängen, för jag hade tydligen somnat i soffan inatt (A) ,.. så somnade jag om.. sen vid åtta var det bara till att gå upp .. Eftersom vi skulle med bussen - tåget till Växjö..
Väl på tåget så börjar det ju inte direkt bra.. Massa massa massa krabb mellan Malmö - Lund , slutade med att vi blev en timme försenade.. så vi satt på de jävla tåget i tre timmar -.-' wohoo , då kan ni tänka er en glad Sara :) Blev ännnu surare när jag kom på att vi hade kunnat ta ett tåg en timme senare och sovit längre ... GAH !

aja , direkt till Sjukhuset.. där mamma och pappa bara släppte av mig och Johan, så blev de operatioon.. allt som allt skulle ta en halvtimme stog de på kallelsen, men icke. tog en timme. då va jag ju ännu gladare :) , dessutom att jag var så jävla rädd på väg in i operations salen när jag skulle klä på mig mössa och grejer att jag bara stog och skakade :(:(:(  , och vet ni vad, det var hemskt med.. :(  uss ja , men jag överlevde.. så visade sig att jag var tvungen att köpa nån jävla munskölj med (Y) . sara goes fattigare och argare. Sen gick jag och Johan in på sjukhuset och köpte en fralla till honom för vi missade frukosten, och den skullle vi ätit i stan istä innan sjukhuset. men det blev ju inte så tack  vare bajs tåget.. och jag fick inte äta heller så jag fick stå och kolla på :(:( , min mage gjorde såååååå jävla ont. men oki (A) efter ett besök hos Patrik på hemvägen så var vi äntligen hemma, så jag och Johan gick och käka pizza 8')  och det gick hyfsat bra eftersom jag fortf va bedövad :):) ,, SKÖÖÖÖNT !  sen efter det har jag haft aj aj aj aj aj aj aj ...........

Förövrigt så möblerade vi om i mina rum idag :) så nu är det mysigare och lite mer hemtrevligt.. Johan fixade Tv / data rummet och jag sovrummet :) :) , har kass kamera och ingen sladd så ni får tyvärr inte se :), fixar bilder imon när allt är helt klart och städat med :)  ...
Sen måste jag ju fixa Östersjö bilder med :o ,,men de kommer (Y) :D HAH

Men nu skag jag hoppa i sängen, först väcka pojken i soffan och försöka tvinga han till sängen med (A) :)


Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0