Onsdag natt...

Idag har det vell inte hänt så mkt :/ , skulle egenltigen åkt till Patrik men så blev det inte av.. så jag och Johan har bara tagit det lugnt,..han har mest fixat  med datorn osv.. och jag har bara städat och  städat och städat :) , Sara goes hemmafru eller nåt.. xD :D  btw. datorn dog typ -.- Virus is the shit.. så fick formatera om bajset :/:/ ,,

Hmm........ HAHA så jävla söt är min pojkis.. han snackade i sömnen nyss ..
han: BLABLALÖKDÖLKFÖDSFKDLS .. jag: HAHAHHAHA   han: *tittar på mig* " WOOW ! HAHHAHAHHHAH ! " .. sen vaknade han xD

nej nu orkar jag inte mer blogg 00.. ska ner och borsta tänderna och skölja med "medecinen" ... :( sen hopppar jag vell i säng.. och det första jag ska göra imon är lätt att ta en lååååång sköööön dusch , sen ska jag nog baka bullar 8') .. sen ska vi kanske till Patrik. :):):)

aja.  Natti :*

Take care / s

Kommentarer
Postat av: stefan

Erm... har du formaterat om datorn? oO

2009-07-27 @ 12:38:29
URL: http://www.slangfil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0