måndag 20 juli 00

OMG OMG ! de här får bli ett snabbt inlägg för om fem min så börjar Lipstick Jungle 00 ..och jag ska för en gångsskull inte missa det 8') hiihihiiii , ^^
Förövrigt så ska jag opereras imon.. och jag är as rädd :( , som tur är så ska mest troligt Johan hänga med :) , så jag är lite glad i magen ändå :D .. om man ens kan säga så ? glad i magen ? va skumt de lät xD HHAHA :D

men iaf, Sannibanni fyller år på lördag med 8') , och nej sanni jag hade inte glömt 00 bara blandat ihop datum och dagar och grejer 00 .. det blir så när man har semester :D:D ,, ehe .. nej nu jävlar börjar de snart. och jag måste kolla till min pojkis med. för han va så varm  innan. så kanske har feber :(:(:(:(:( ,,,,  får faninte ha det. måste ju åka med mig imon jueee ;(;(
håll tummarna folkket 00



Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0