Kalas / söndag

Det blev att jag åkte till sanni ändå sen 8') .. Leffis ringde och så fixade vi.. så hade jag en halvtimme på mig att göra mig iordning :o så duschade, sminkade mig, klädde på mig och allt på en halvtimme :o SHAAZE ! men jag lyckades ganska bra ändå tycker jag :D hihi ^^  och kalaset var typ bäst. så jävla mysigt :), massa god plockmat, tårta,  kubb, viskleken, och fiskdammen 8') , och själkvlart härligt sällskap :) . det viktigaste av allt enligt mig :) :D hiihi ., efter kalaset drog Sanni på krogen med Alle och Jerry.. Jag skulle hängt med om jag haft pengar och om min pokjvän inte låg hemma och väntade på mig xD :D ..

 Så när jag kom hem blev de MYYYYS ! vi kollade på några filmer = två skräckisar tror jag (A) .. sen gick jag in och la mig :) och johan hade däckat på soffan märkte jag imorse xD så stängde jag av allt sen somnade om och nästan gång jag vaknade låg han jämte mig :):) ,, Fast det sjukaste av allt var att när jag vaknade så va de
 "hmm ska jag sova mer ?, näee går upp nu. skönt att gå upp lite tidigt " ..
 så kollade jag på klockan när jag gått upp .. 13. 00  >_< ..  då fick jag ångest och kände att jag sovit bort dagen.. hade väntat mig att den var typ tio - elva (Y) ..
Så idag har vi itne gjort något spec,.. Vi kollade lite på lägenheter och sånt :) * hihiihi *  ja, vi pratade om att flytta hemifrån och ihop 8') .. fast om jag känner min mamma rätt så kommer hon sabba det när jag berättar . -.-'  Gissa var vi ska flytta då :) ? HA !

Samlat ihop lite bilder från Östersjö  :) , tänkte jag slänger in lite smakprov här, resten kommer ni nog hitta på bdb om någon dag. :)  Fast de flesta jag har fått tag på är från tisdagen,..






    



Sista bilden: Från sista natten, Robin var RIIIIIKTIIIGT ! full och fulade sig som fan .. Väldigt underhållande för mig, Nikki och Matte .. vi skrattade så vi kvävdes typ. OH SHIT ! HAHAHHA skrattar så fort jag bara tänker på det xD spec Mattes sms till Robin . " Jag tänder inte på killar med handdukar i rumpan ! " HAHAHHAH xD
Ni fattar nog inte de roliga. men hade ni varit med. då jääävlar hade det varit tryck i daimen för er emd :)

Nu ska jag krypa ner hos min pojkis som har däckat i sängen, :)

Take care / s

Kommentarer
Postat av: stefan

Tänk inte ens tanken på att flytta till skåne. Då tycker inte jag om dig längre!

2009-07-27 @ 12:42:19
URL: http://www.slangfil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0