Grille is the sheaat , (Y) :)

Igår (fredag) , drog jag och min puuujk till min Brur (patrik) och Emmie och grilla ^^ , it waaas niiice. självklart kom Gurra med xD , och sen ramlade Luftis och Coffe in med ^^ .. och ja, så skulle vi egentligen åkt hem vid nio, men Johan ville va kvar. ( jag med egentligen, men sa inget ;) ) .. Så vi bestämde oss för att stanna. så började pojkarna spela poker sen, medans jag, emmie och gurra spelade skit gubbe :D ,, hehhu, sen började jag spela poker med pojkarna istä, och vet ni vad ... johan lärde mig lite poker i torsdags..förklarade lite och så kollade jag på när han spelade på fb, och jag har aldrig spelat de innan... MEN JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄGDE DOM SÅ JÄVLA HÅRT ! slåå den ni ! :D WIHOO !
Sara is the veryy beeest !          HA !

Ja, och idag fyller världens sötaste Eddie 4 år :) , och Sanni fyller 18 år :D :D:D .,, fast jag kan inte åka till sanni ;( för jag är very very fattig. men nu ska vi överraska henne 8) HIHI PUSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0